{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

موضع‌گیری عجیب خانم بازیگر علیه واکسن کرونا

موضع‌گیری عجیب خانم بازیگر علیه واکسن کرونا
کدخبر : 7281

لتیشا رایت عقاید ضد واکنسی عجیبی دارد و این عقاید را در در محل فیلمبرداری دنباله "پلنگ سیاه" نیز ابراز کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، لتیشا رایت، ستاره فیلم "پلنگ سیاه" (Black Panther) مارول و دیزنی که سال گذشته ویدیویی جنجالی در مخالفت با واکسن ویروس کرونا منتشر کرده بود، بنابر گزارش تازه‌ای، در حین فیلمبرداری دنباله "پلنگ سیاه" عقایدش را حفظ کرده است.

"هالیوود ریپورتر" چهارشنبه این هفته در گزارش شرح داده است که چگونه نحوه مواجهه با واکسن ویروس کرونا هالیوود را دو نیمه کرده و تولید برخی پروژه‌ها به دلیل مشارکت بازیگران واکسینه‌نشده به "هرج‌ومرج" کشیده است.

در این گزارش آمده است از رایت به عنوان یکی از بازیگرانی نام برده شده که علناً در مورد واکسن کووید-۱۹ ابراز بدبینی کرده و سال گذشته چند ویدیو در مخالفت با واکسن در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است:‌ "یکی از منابع می‌گوید رایت در محل فیلمبرداری دنباله "پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه" در آتلانتا عقاید مشابهی در مورد واکسن کووید-۱۹ ابراز کرده است."

به نوشته 30نما، رایت در فیلم "پلنگ سیاه" نقش "شوری" خواهر شخصیت "تی‌چالا" با بازی زنده‌یاد "چادویک بوزمن" ظاهر شده است. او در سال ۲۰۲۰ در صفحه توییتر خود ویدیویی در مخالفت با واکسن ویروس کرونا منتشر کرد و سپس در واکنش به انتقادات نوشت: "تنها هدف من از ارسال این ویدیو این بود که در مورد محتویات واکسن و آنچه که وارد بدنمان می‌کنیم اظهار نگرانی کنم. همین و بس." او سپس اضافه کرده بود: "اگر نظرت با عموم مردم مطابقت نداشته باشد و سؤالی مطرح کنی و بر اساس نظر خودت نتیجه‌گیری کنی… تحریم خواهی شد."

در گزارش "هالیوود ریپورتر" آمده است که تزریق ویروس کرونا در هالیوود اجباری نشده و به همین علت بسیاری از بازیگران واکسینه‌نشده در حین فیلمبرداری آزمایش کووید-۱۹ خود را مثبت می‌بینند و پروژ‌ها را به به تعطیلی می‌کشانند.

"آنتونی اندرسون" بازیگر سریال "سیاه‌-گونه" (Black-ish) در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" می‌گوید "در جایگاهی نیستم که مراقبت کسی باشم"، در حالی که "جورج کلونی" مخالفت بازیگران و فیلمسازان با واکسن را "باورنکردنی" و "احمقانه" می‌داند. "جانکارلو اسپوزیتو" بازیگر سریال "مندلوری" (The Mandalorian) نیز به افرادی که واکسینه نشده‌اند توصیه می‌کند "به یک جزیره کوچک بروید و خودتان را جدا کنید."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها