{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محمد الهی: از دیدن بعضی سریال‌ها غصه‌ام می‌گیرد

محمد الهی: از دیدن بعضی سریال‌ها غصه‌ام می‌گیرد
کدخبر : 7828

محمد الهی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور در سریال «روزگار جوانی» بیان کرد که در ۱۵ ماه اول کرونا بازی نکرده است و حالا برخی از پروژه‌ها را می‌پذیرد.

به گزارش هنر ام‌روز، محمد الهی بازیگر سینما و تلویزیون که در برخی از قسمت‌های «روزگار جوانی» هم حضور دارد درباره حضور کمرنگش در سریال‌ها بیان کرد: در یک سال اول کرونا من فعالیتی نداشتم و تا زمانیکه در سریال «روزگار جوانی» حضور پیدا کردم در حدود ۱۵ ماه به دلیل کرونا نقشی بازی نکرده بودم. من دیابت دارم و سعی می‌کنم به گونه‌ای که سلامت خود را حفظ کنم کارها را قبول کنم، به طور مثال پیشنهادی برای حضور در سریال «جیران» حسن فتحی داشتم و حتی روز اول بازی هم که در کاخ گلستان بود حضور داشتم اما دیگر نرفتم چون ابتدای کرونا بود و من نگران بودم و کناره‌گیری کردم. با خودم فکر کردم ما بازیگران که همیشه نظر می‌دهیم و نصیحت می‌کنیم که مردم رعایت کنند اگر خودمان رعایت نکنیم خوب نیست.

این بازیگر همچنین درباره پذیرفتن سریال «روزگار جوانی» عنوان کرد: از طرف دیگر جان هر آدمی برایش عزیز است و دوست ندارد آن را از دست بدهد با این حال بعد از اینکه چند ماهی گذشت و اصغر توسلی کارگردان هم پیشنهاد بازی در «روزگار جوانی» را داد قبول کردم چون او کارهای درخشانی دارد. متاسفانه او مدت‌ها کار نمی‌کرد و گاهی کسانی سریال می‌سازند که اصلاً اطلاعی از این حوزه ندارند، بخشی به مدیران ما برمی گردد برخی مدیران ما خیلی وقت‌ها تخصص ندارند، به طور مثال یک نفر را از شرکت نفت و حوزه‌های کاری غیرمرتبط به عنوان مدیر یک شبکه انتخاب می‌کنند.

الهی با اشاره به کم شدن مخاطب تلویزیون تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر هر مهره‌ای جای خودش باشد همه چیز درست می‌شود الان همه از تلویزیون پشیمان شده‌اند و حتی گاهی ما هم با خود فکر می‌کنیم کار تلویزیونی انجام ندهیم چون سریال‌ها ضعیف است. خود من به عنوان یک بازیگر که چهار دهه است کار می‌کنم برخی از این آثار را می‌بینم همه ضعف‌هایش جلوی چشم می‌آید و غصه ام می‌گیرد، مردم هم به دلیل همین ضعف‌ها از تلویزیون زده می‌شوند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها