{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رضا یزدانی؛ خواننده، بازیگر یا کشتی‌گیر؟

رضا یزدانی؛ خواننده، بازیگر یا کشتی‌گیر؟
کدخبر : 7863

رضا یزدانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در برنامه «سلام تهران»، دو خاطره از تشابه اسمی‌اش با خواننده و قهرمان کشتی با همین نام را بازگو کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه صبحگاهی «سلام تهران»، امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر)، میزبان رضا یزدانی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

او با توضیح شرایط سختِ بازیگری در شرایط کرونایی، خاطره‌ای از تشابه اسم و فامیلی خودش با یک خواننده و کشتی‌گیر را بازگو کرد.

یزدانی در این‌باره گفت: «بسیار پیش آمده که مردم من را با این دو چهره مطرح عرصه ورزش و هنرمندِ خواننده اشتباه بگیرند. به عنوان مثال یک بار در شبکه مجازی، پیامی با محتوای «قهرمان بلند شو، دستتُ بذار روی زانو، تو باید طلا بگیری» دریافت کردم که متوجه شدم مخاطب، مرا با رضا یزدانی، قهرمان کشتی اشتباه گرفته است.»

این بازیگر ادامه داد: «یک‌بار هم در کنسرتی، دعوتِ آقای فتحعلیان بودم و ایشان لطف کردند و بنده را به تماشاگران معرفی کردند که در پایان آن برنامه، دو جوان به سمت من آمدند و گفتند دوست دارند کتابی را به من هدیه کنند. من در آن لحظه، شرایط باز کردن کتاب برایم مهیا نبود اما زمانی که کتاب را باز کردم با دست نوشته‌ای مواجه شدم که حاکی از این امر بود که این دو جوان مرا با رضا یزدانی، خواننده اشتباه گرفته‌اند و آن نوشته این بود «ما عاشق صدای شما هستیم».

برنامه صبحگاهی «سلام تهران»، محصول گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح روی آنتن می‌رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها