{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تجلیل مجازی هنرمندان از شهره لرستانی

تجلیل مجازی هنرمندان از شهره لرستانی
کدخبر : 7906

مراسم مجازی تجلیل از شهره لرستانی برگزار شد.

به گزارش هنر ام‌روز، به همت تعدادی از دست‌اندرکاران سینما، مراسم مجازی تجلیل از شهره لرستانی در «کافه گفت‌وگو» برگرار شد.
در این مراسم که به شکل زنده در صفحه «کافه گفت‌وگو» برگزار شد هنرمندان حاضر ضمن انتشار پیام‌های صوتی و نوشتاری، به بیان بخش‌هایی از خاطرات همکاری‌شان با شهره لرستانی نیز پرداختند.
محسن شایانفر ضمن سپاسگزاری از شرکت‌کنندگان برای استقبال از ماسم تجلیل از شهره لرستانی نوشت:
«امشب مفهوم واقعی کافه گفت‌وگو بر همه ما بیش از پیش عریان گردید وقتی همه حواس‌مان متمرکز بر یک نفر می‌گردد، خدا می‌داند در این زمان چه انرژی به فرد مورد نظر وارد می‌گردد، و این همان انرژی هست که فرد انرژی ماندن و تلاش را حداقل دو چندان می‌یابد»
سعید مطلبی هم در یادداشتی در باره شهره لرستانی نوشت: «خانم لرستانى عزیز.
براى شناخت بعضى یک عمر کم است و براى شناخت بعضی دیگر یک لحظه هم زیادی‌ست آدم ها را از خصلت‌هاى بی‌شمارشان می‌توان شناخت، از نجابت نگاه، از معصومیت چشم‌ها، از زنگ صدا، از حرف‌هایشان و کلماتى که این حرف‌ها را می‌آراید، از صداقتى که چون هاله اطرافش را می‌گیرد، از غرورى که همچون تاج برسرش خود نشان می‌دهد، از قدمى که برمی‌دارد، از نانى که می‌خورد، از آبى که می‌نوشد، از غصه‌اى که بدل و دوش می‌کشد، از نگرانی‌هایش، از دغدغه‌هایش و… از سکوتش.
شما انسان پیچیده‌اى نیستى خانم، یک لحظه هم براى شناختت زیاد است. در موردتان تعارف نکردم، که اصلاً بلد نیستم. حقیقت را گفتم که البته چیزى را ناگفته گذاردم و آن اینکه همه عمر، براى آدم‌هایى مثل شما نگران بوده‌ام و هستم. آرزویم این است که روزگار با آدم‌هایى چون شما، بامعرفت‌تر باشد که لیاقتش را دارید.»

فخرالدین صدیق شریف هم نوشت:
«درود فراون بر بانوی ارزشمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شهره لرستانی؛ بازیگری که سراپای وجودش محبت و احساس است.
توانایی فراوان شهره لرستانی را از مجموعه «هزار رنگ و هزار برگ» دیدم و تا امروز از کارهای خوبش لذت برده ام.
شهره لرستانی عزیز آرزو دارم همواره پر توان بدرخشید.
بهترین لحظات رو برای شما آرزومندم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها