{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مهناز افشار به ایران بازمی گردد؟

مهناز افشار به ایران بازمی گردد؟
کدخبر : 8350

مهناز افشار چند سال پیش به آلمان مهاجرت کرد مهناز افشار بازیگر ایرانی است مهناز افشار اخیرا با حواشی زیادی رو به رو شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، مهناز افشار بعد از مهاجرت از ایران بارها ابراز دلتنگی برای روزهای خوبش در ایران کرده است. البته او چندین بار سعی کرد که به ایران سر بزند ولی موفق نشده است (منظور از سعی این است که به ترکیه سفر کرد و با اعلام خبر بازگشتش سعی داشت افکار داخل ایران یا همان مسئولان را بسنجد که آیا با ورودش به ایران برای او مشکلی رخ می دهد یا نه که ظاهرا سیگنال های مثبتی دریافت نکرده است).

خانواده همسر سابق مهناز افشار از اینکه خانم افشار نوه شان را به آلمان برده و از آنها دور کرده است نگران و ناراحت هستند. آنها در نامه ای که اخیرا به مناسبت تولد دختر مهناز افشار منتشر کرده اند به این موضوع اشاره کرده اند.

هالووین به سبک مهناز افشار

در اقدامی جالب مهناز افشار مدتی پیش در پیامی که برای تولد دخترش منتشر کرد برای اولین از همسر سابقش که پدر دخترش است یاد کرد. او داستان بسیار عجیبی از کمک کردن به مردم سیستان را تعریف می کند (زمانی که خارج از ایران بوده است) که با او برخورد می شود (به دلیل کمک کردن!) - که البته این را هم بگوییم ادعای او در حد تعریف شفاهی است و مدرکی نشان نداده است.

جالب است بدانید مهناز افشار 14 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد ولی با این حال تبلیغی در صفحه خود انجام نمی دهد و اکثرا کارهای خیر می کند، بازیگران زیادی هستند که تنها با یک میلیون فالوور فقط به فکر تبلیغات و کسب درآمد از شهرت خود هستند

همسر مهناز افشار کیست ؟

محمد یاسین رامین متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.

همسر مهناز افشار در مورد رد شایعات مهریه ۲۰ میلیاردی مهناز افشار بیان می دارد: مهریه همسرم 10 شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان بوده است

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها