{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اسکارلت جوهانسون زیباتر از قبل!

اسکارلت جوهانسون زیباتر از قبل!
کدخبر : 9070

جذابیت اسکارلت جوهانسون در تمام دنیا زبانزد است و بدون شک می‌توانیم او را یکی از زیباترین زنان دنیا بدانیم.

به گزارش هنر ام‌روز، در ماه مه سال ۲۰۱۷، اسکارلت جوهانسون رابه خود با کالین جست، فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه آمریکایی آغاز کرد. این رابطه ۲ سال بعد جدی‌تر شد و این دو نفر نامزد شدند و در سال ۲۰۲۰ نیز با هم ازدواج کردند. چند ماه پیش اخباری مبنی بر بارداری اسکارلت جوهانسون منتشر شد. تصاویر زیادی از بارداری او در فضای مجازی دیده نمی‌شد تا اینکه ۳ ماه پیش اعلام شد که این بازیگر زیبایی آمریکایی، زایمان کرده است.

جذابیت اسکارلت جوهانسون پس از زایمانش

اسکارلت بازیگری را از سال ۲۰۰۱ و با ایفای نقش در فیلم «دنیای ارواح» آغاز کرد. بی‌شک ایفای نقش بیوه سیاه در فیلم سینمایی انتقام‌جویان، یکی از محبوب‌ترین نقش‌های این بازیگر در کارنامه سینمایی‌اش بوده است. این کاراکتر به حدی از محبوبیت رسید که کمپانی مارول اقدام به ساخت فیلم مخصوص این شخصیت با نام انگلیسی black widow نمود. اسکارلت برای بازی در این فیلم نیز مجبور به گرفتن رژیم‌های غذایی مختلف و تمرینات دشوار شد.

جذابیت اسکارلت جوهانسون پس از زایمانش

چندی پیش تصاویری از اسکارلت جوهانسون در مراسم American cinematique awards منتشر شد و اندام زیبا و فیت او، درست ۳ ماه پس از زایمان، توجهات را به خود جلب کرد. این تصاویر باعث شد که برای کاربران زیادی در فضای مجازی این سوال پیش آید که چطور ممکن است یک نفر بعد از زایمان تا این حد جذاب و خوش اندام باشد. بسیاری بر این باور بودند که جوهانسون با انجام جراحی، چربی‌های اضافی بدن را خارج کرده، اما اینطور نیست. در ادامه ۶ راز مهم کاهش وزن اسکارلت جوهانسون بعد از زایمان را با شما در میان خواهیم گذاشت:

۱. او تمرینات ورزشی متنوعی انجام می‌دهد

قطعا ورزش یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای کاهش وزن به حساب می‌آید. به گفته مربی بدنسازی اسکارلت، او در انجام تمرینات، تنوع زیادی ایجاد می‌کند. از ورزش‌های سنگین و نفس‌گیر گرفته تا ورزش‌های هوازی نسبتا ساده‌تر. او به انجام تمرین‌های «هایپرترافی» علاقه زیادی دارد. تمرینات هایپرترافی تمریناتی هستند که سبب بزرگ شدن ماهیچه‌ها در بخشی از قسمت‌های بدن می‌شوند. در حالیکه ورزش‌های هوازی معمولا برای لاغر شدن قسمت خاصی از بدن هستند.

جذابیت اسکارلت جوهانسون پس از زایمانش

 

۲. ترجیح او معمولا سالم‌تر بودن تمرینات است نه کمک آن‌ها به زیبایی اندام

اگرچه شاید بسیاری گمان کنند که اسکارلت تنها ورزش‌هایی را انجام می‌دهد که فقط موجب کاهش وزن او شوند، اما خود او معمولا ورزش‌هایی را ترجیح می‌دهد که عضله‌ها و ماهیچه‌های او را سفت‌تر و قوی‌تر کنند. شاید همین موضوع نیز سبب گشته که بعد از زایمان افتادگی پوست در هیچ قسمتی از بدن نداشته باشد.

۳. او بیشتر روز‌های خود را در باشگاه آغاز می‌کند

اسکارلت برای هر روز خود در باشگاه برنامه خاصی دارد و معمولا از صبح زود در باشگاه حصور می‌یابد تا برنامه ورزشی خود را به خوبی پیش ببرد. انجام تمرینات به هنگام صبح سبب می‌شود که انگیزه و تلاش بیشتری صرف ورزش شود. در حالیکه انجام تمرینات در ساعت‌های مختلف روز ممکن است انگیزه شما را کاهش دهد.

 

جذابیت اسکارلت جوهانسون پس از زایمانش

۴. برای انجام کار‌های شخصی خود تا حد امکان پیاده‌روی می‌کند

پیاده‌روی از آن دسته ورزش‌هایی است که انجام درست و مداوم آن می‌تواند تاثیر خوبی بر کاهش وزن داشته باشد. جوهانسون از آن دسته افراد تنبلی که از پیاده‌روی گریزانند نیست. او تا حد بسیار زیادی برای انجام کار‌های شخصی خود پیاده‌روی می‌کند و همچنین به هنگام پیاده‌روی از انجام حرکات کششی نیز غافل نمی‌شود.

۵. مقدار مناسبی پروتئین، کربوهیدرات و چربی مصرف می‌کند

یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش وزن این زیبای هالیوودی، دقت به تغذیه و رعایت رژیم غذایی مناسب است. او ازمصرف کربوهیدرات و چربی به طور کامل نمی‌گذرد، اما آن‌ها را به مقدار کافی و مناسبی مصرف می‌کند. به گفته مشاور لاغری او، تغذیه مناسب برای ریکاوری بعد از انجام تمرینات سخت ورزشی، الزامیست و سکارلت به خوبی رژیم غذایی خود را دنبال می‌کند. به میزان کافی پروتئین مصرف می‌کند و این پروتئین نقش بسزایی در سفت شدن اندام او دارد.

جذابیت اسکارلت جوهانسون پس از زایمانش

۶. استرس و کیفیت خواب او کنترل می‌شوند

شاید برایتان قابل باور نباشد، اما مدیریت استرس می‌تواند مستقیما روی تناسب اندام شما تاثیر بگذارد. اگر بتوانید مانند اسکارلت جوهانسون راه‌هایی ساده برای کاهش استرس خود در نظر بگیرید، بدون شک شما نیز تناسب اندام خود را در مدت زمانی کوتاه بازخواهید یافت. از سویی نیز کنترل استرس می‌تواند کیفیت خواب شما را نیز بالا برده و در نتیجه کیفیت خواب نیز می‌توانید لاغرتر و خوش‌اندام‌تر شوید. برای اسکارلت جوهانسون، کیفیت خواب از مقدار ساعت خواب اهمین بیشتری دارد و به همین خاطر نیز او پس از ۳ ماه از گذشت زایمان، هنوز هم زیبا و خوش‌اندام است. به نوعی که انگار هیچ نوزادی در کار نبوده و اسکارلت جوهانسون هیچوقت در طول عمر خود اضافه وزن نداشته است.

اگر شما هم به دنبال راهی برای زیبایی و خوش‌اندامی همیشگی هستید، راز‌های لاغری اسکارلت جوهانسون می‌تواند برایتان مفید باشد. پس فراموش نکنید که ورزش و رژیم غذایی مهم‌ترین اصول برای کاهش وزن بدون انجام هر نوع جراحی هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها