{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد جالب یک طرفدار از روزبه حصاری در خیابان

انتقاد جالب یک طرفدار از روزبه حصاری در خیابان
کدخبر : 9718

روزبه حضاری بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است مخاطبان او مانند خودش کف کوچه و خیابان است.

به گزارش هنر ام‌روز، روزبه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون باور دارد که مخاطبانش به نوع گویش و پوشش او بیش‌تر از تعداد دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های مجازی توجه می‌کنند.

حصاری درباره مخاطبانی که با او مواجه می‌شوند گفت: «آنجایی که من زندگی می‌کنم کف کوچه و خیابان است و مخاطبان من هم دقیقا همان جا هستند. در آنجا نوع گویش و پوشش من برایش اهمیت دارد نه تعداد فالوئرهای من در اینستاگرام. اینکه کارهایت تا چه اندازه دنبال می‌شود، فقط در رسانه تعریف می‌شود. کف خیابان این موارد فاقد معناست.»

او در باره رفتار مخاطبان نسبت به او گفت: «در سریالی بازی کردم، یک ‌نفر من را در خیابان دید و گفت این چه سریالی بود که در آن بازی کردی آقای حصاری؟! گفتم درست که یکسری ایراد داشت، اما تا این اندازه هم بد نبود. گفت نه ما آن یکی کارِ خوب را از شما دیده‌ایم، این چی بود که بازی کردی؟ گفتم چشم! من دیگر پیشنهادهای شبیه به فلان کار که گفتید را قبول نمی کنم، اما شما هم در عوض راه معقول تری برای تأمین هزینه های سرسام آور زندگی به من معرفی کنید! گفت یعنی الان شما لنگ هزینه زندگی هستی؟ گفتم چه بهتر که باور نمی‌کنید، گویا ما خوب بلد بوده ایم که صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها