{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زوج خوشبخت سینمای ایران در یک روز تعطیل

زوج خوشبخت سینمای ایران در یک روز تعطیل
کدخبر : 9754

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

به گزارش هنر ام‌روز، این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

اگر به خاطر داشته باشید در مطلب هفته پیش از پستی که پرویز پرستویی برای حمایت از فرامرز صدیقی گذاشته بود، گفتیم و حواشی آن را بررسی کردیم. چند روز پس از آن ماجراها یکی از نزدیکان آقای فرامرز صدیقی ویدیویی در کنار ایشان منتشر کرد و نشان داد که حال ایشان خوب است و مشکلی ندارند!

پس از آن هم رضا رویگری یکی دیگر از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند وقتی است بیمار است و حال و روز خیلی خوبی ندارد، پستی منتشر کرد و نوشت:« یک نفر عکسی از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است ! با من هم همین کار را کردند! این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست بلکه باعث حواشی بیشتر می‌شود! اگر به فکر هنرمندان پیشکسوت هستید به آن‌ها کار بدهید. ما نیازمند کمک مالی و ترحم شما نیستیم، شما کار بدهید تا خودمان هزینه‌های زندگیمان را تامین کنیم!» این بازیگر همچنین درباره‌ی شرایط کاری خودش گفت: « قبل از کرونا پیشنهادات کاری من کم بود ، شاید همه فکر می‌کردند که کلا از کار افتاده‌ام. شاید نتوانم برخی حرکات را انجام دهم اما هنوز هم قدرت بازیگری دارم و درست نیست که فراموش شوم!»

چهره

حالا به نظر شما حق با چه کسی است؟
پرویز پرستویی که می‌خواست ثواب کند ولی گویا کباب شد!
بازیگران پیشکسوتی مثل رضا رویگری و فرامرز صدیقی که در سنین میانسالی، به دلیل نبود پیشنهاد کاری، شرایط مالی خوبی ندارند؟
کارگردان‌هایی که برای بیشتر دیده شدن کارهایشان ترجیح می‌دهند از بازیگران تازه و انعطاف‌پذیرتر استفاده کنند؟
گزیته مورد نظر خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید!
پس از ماجرای سفر به کانادا و به دنیا آمدن فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در آن جا و عکس‌های جنجالی منتشر شده ار آن‌ها چند وقتی بود که خبر خاصی از رامبد جوان نبود و حواشی مربوط به او و خانواده‌اش فراموش شده بود تا اینکه به تازگی با انتشار ویدیویی از خود دوباره جنجالی شد! ویدیویی که در آن با یک کیسه‌ی خرید وارد کادر شده و از گرانی‌های این روزها شکایت می‌کند و در آخر هم یک راهکار عالی به مردم پیشنهاد می‌دهد؛ گرفتن رژیم لاغری و کمتر خوردن مواد غذایی که قیمت‌هایشان سر به فلک گذاشته است!
البته این راهکار کمی قدیمی بود و قبل از رامبد، خانم بهنوش بختیاری نخوردن گوشت و خوردن سبزیجات ارزان‌تر به جای آن را توصیه کرده بود!
ویدیوی منتشر شده توسط رامبد، بمبی بود که در فضای مجازی منفجر شد و انتقادهای زیادی به همراه داشت. عده‌ای دوباره از سفرهای لاکچری او و پاسپورت کانادایی فرزندش یاد کردند و عده‌ای هم آمار قیمت ساعت مچی روی دستش در ویدیوی اخیر را درآوردند!
خلاصه که رامبد با این ویدیو دوباره خود را بر سر زبان‌ها انداخت...

چهره

جنجالی بعدی شاید از نظرتان بیشتر به جذابِ هفته مربوط باشد اما از شدت جذابیت به جنجالی تبدیل شد و در این بخش گنجانده شد!
همه چیز از حضور پارسا پیروزفر، در مراسم اکران فیلم «آتابای» ساخته‌ی نیکی کریمی شروع شد و عکس‌هایی که عکاسان این مراسم از او گرفته و ثبت کردند!
چهره‌ی زیبا و جذاب این بازیگر هنرمند در این سن و سال به شدت مورد توجه همگان قرار گرفت و تعریف و تمجیدهای زیادی از او شد.
تعدای از این تعاریف را در ادامه با هم می‌خوانیم؛
«خدای من! این مثل نقاشیه! این همه شکوه و جلال در یک آدم! خدایا چه آفریدی...»
«چیزی که ایشان را متمایز می‌کند صورت زیبا نیست بلکه سیرت زیبای ایشان است که آدم را تحت تاثیر می‌گذارد!»
«پارسا پیروزفر سالی یک عکس ازش منتشر می‌شه که تن و بدن همه می‌لرزه!»

چهره


تولدت مبارک هفته...

چند روز پیش تولد لیلا بلوکات بود و دوستانش یک جشن تولد سورپرایزی برایش ترتیب داده بودند و این ویدیو را از این روز به اشتراک گذاشت و حسابی از همه‌ی دوستان و آشنایانش تشکر کرد.

چهره
این هم عکسی که سمیرا حسن‌پور در کنار کیک تولدش منتشر کرد.

چهره

ستاره حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار این عکس از خود و کیک تولد پرنسسی‌اش از دوستان همیشه همراهش تشکر و قدردانی کرد. ستاره حسینی از بازیگران کم‌کاری است که در فیلم سینمایی وارونگی و سریال‌هایی مثل «تعبیر وارونگی یک رویا» و «چرخ فلک» ایفای نقش کرده است.

چهره


من چقدر جذابم هفته...

در نگاه اول به این عکس الهام حمیدی انگار چتری‌هایش را خودش زده ولی وقتی بیشتر دقت می‌کنیم، می‌بینیم کلی زحمت کشیده و موهایش را بافته!

چهره

لاله مرزبان و نرگس و آسمون و کلاهش...

چهره

مثل اینکه سپیده خداوردی با همه‌ی تیم‌ها قرارداد بسته و با لباس‌هایی به رنگ تیمشان عکاسی می‌کند! هفته پیش با لباس پرسپولیسی این بار هم برای تیم سایپا!

چهرهولی روزبه حصاری کاملا واقعی به حمایت از تیم محبوبش برخاست و به استادیوم هم رفت!

چهره

شهریار فوتبال ایران با انتشار این عکس از همه طرفدارانش بابت حضور گرمشان تشکر کرد و نوشت:« هرگز عشق و محبتی که شما مردم به من ابراز داشته‌اید را فراموش نخواهم کرد به ویژه در سال‌های طولانی پس از فوتبالم.»

چهره


ما چقدر خوشبختیم هفته...

عکسی از زوج خوشبخت سینمای ایران، نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک روز تعطیل.

چهره

خانواده خوشبخت منوچهر هادی در لوکیشن سریال« نیسان آبی» در کنار شاسی‌بلند سفیدشان!
 

چهره


سخن حکیمانه هفته...

پس برای دلخوشی شبنم قلیخانی عزیز هم که شده، دیگران را ببخشید و خوشحال باشید.

چهره

بهاره افشاری با انتشار این استوری و جملات تاثیرگذار از روزهای بازیگری در تئاتر نوشت و از روزهای خوشی و سختش نوشت.

چهره


رفیقانه‌طوری هفته...

امیر کاظمی این عکس دسته‌جمعی را از برنامه‌ی جوکر که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، منتشر کرد. برنامه‌ای که برای یکی دو ساعت خنده بر لب‌هایتان می‌آورد!

چهره


مهران غفوریان با انتشار این عکس از پشت صحنه‌ی سریال «خاتون» در کنار بابک حمیدیان و «خسته نباشید» گفتن به عوامل این فیلم، خبر از پایان فیلمبرداری فصل دومش داد.
 

چهره


کوچولوهای هفته...

با این عکس زیبای پدر و پسری از بهادر ملکی و پسرش که به مناسبت تولد او منتشر کرده بود، مطلب امروزمان را به پایان می‌رسانیم.

چهره

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها