{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زورتان به بقیه نمی‌رسد به پرویز پرستویی گیر می‌دهید؟

 زورتان به بقیه نمی‌رسد به پرویز پرستویی گیر می‌دهید؟
کدخبر : 9897

عده‌ای، پرویز پرستویی را به‌خاطر به اشتراک گذاشتن این تصویر، سرزنش کردند و برخی، مسئولین را به دلیل بی‌توجهی به هنرمندان باسابقه کشور، مقصر دانستند.

به گزارش هنر ام‌روز، چند هفته پیش، پرویز پرستویی، تصویری از چهره امروزِ فرامرز صدیقی، بازیگر فیلم‌هایی چون «تیغ و ابریشم»، «دندان مار»، «آخرین پرواز» و «خاک و آتش» منتشر کرد که این عکس، بازتاب‌های فراوانی یافت. در این تصویر، فرامرز صدیقی که روزی نقش اول‌ِ فیلم‌های سینمایی را برعهده می‌گرفت، با سیمایی شکسته به تصویر کشیده شده است. 

پرویز پرستویی اشتباه کرد؟

تصویر فرامرز صدیقی را اولین‌بار پرویز پرستویی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش منفی عده‌ای از کاربران را در پی داشت که او حق نداشته بدون اجازه صدیقیان، عکسش را منتشر کند. یکی از کاربران در رابطه با این موضوع نوشت: «رفتار مسئولین اشتباه است که هنرمندان را نادیده گرفته‌اند اما پرویز پرستویی حق نداشته بدون اجازه صدیقیان، تصویرش را پخش کند.»

مخاطبی به نام محمد نیز نوشت: «پرویز پرستویی نیت خیری داشته اما حق نداشته با آبروی کسی باز کند.»

کاربر دیگر هم نوشت: «اگر آقای پرستویی تا این اندازه نگران است کاری انجام دهند نه این‌که با آبروی یک هنرمند مردم بازی کند.»

تعدادی هم رفتار پرستویی را تایید کردند، یکی از کاربران در این زمینه نوشت: «با خوب یا بد کاری ندارم، نیت آقای پرستویی کمک بوده که نتیجه هم حاصل شد و مدیران بالاخره به خودشان آمدند.»  

یکی از کاربران هم نوشت: «کم کاری هیچ فرد دیگری را نمی‌بینید اما الان پرویز پرستویی شده سیبل شما، چون نمی‌توانید به دیگران چیزی بگویید.»

مقصر مسئولین دولتی هستند 

عده‌ای معتقدند که فراموش شدن هنرمندان و بی مهری به آن‌ها تقصیر مسئولین دولتی است و آن‌ها هستند که رفاه کامل را برای هنرمندان پیشکسوت فراهم نمی‌کنند. یکی از مخاطبان خبرآنلاین در رابطه با این موضوع نوشت: «مشخص نیست صندوق رفاه هنرمندان و مسئولیت چه کار می‌کنند. کار ندارم که وضعیت مالی فرامرز صدیقیان خوب است یا بد، اما هرچه که باشد مسئولین موظفند به آن رسیدگی کنند.»

یکی از کاربران در این زمینه نوشت: «خانه هنرمندان چه‌کاره است که پرویز پرستویی بخواهد عکسی از فرامرز صدیقیان منتشر کند؟»

مخاطب دیگری نوشت: «خدا کند روزی بیاید که آدم‌ها نگران دوران سالمندی خود نباشند و سیستم حمایت‌های اجتماعی در کشور قوی شود.»

کاربری در این رابطه نوشت: «آقای پرستویی و خانه هنرمندان، خودتون چرا از همکارتون این همه سال بی خبر بودید؟ شما که وضع خوبی دارید و دغدغه مالی‌تان کم‌تر است، به جای آبرو ریزی، از ایشان حمایت می‌کردید»

فاطمه، یکی دیگر از مخاطبان هم نوشت: « واقعا دولت باید در زمینه رسیدگی به پیشکسوتان هر حوزه مخصوصا هنر تلاش کند که متاسفانه این کار را انجام نمی‌دهد.»

نمی دانیم چرا هنرمندان را فراموش می‌کنیم

عده‌ای دیگر از کاربران، نه با مدیران و مسئولین و نه پرویز پرستویی، طرف حساب نشدند؛ سوال اصلی آن‌ها این بود که چرا برخی از هنرمندان پس از سال‌ها تلاش فراموش می‌شوند؟ یکی از کاربران در این رابطه نوشت: «من معلم هستم و پنج سال است که بازنشسته شده‌ام، تعدادی از همکارانم به گونه‌ای با من رفتار می‌کنند که انگار وجود ندارم، این اتفاق درباره هنرمندان هم رخ می‌دهد.»

یکی دیگر از کاربران نوشت: «از قدیم گفته‌اند از دل برود هر آن‌که از دیده برفت. اما چرا ما کاری می‌کنیم که هنرمندان‌مان از دیده بروند؟»

مخاطبی به نام زین‌الدین هم نوشت: «هنرمندان، صاحبان هنر هر کشور هستند و زمانی که ما آن‌ها را فراموش می‌کنیم یعنی خودمان را فراموش کرده‌ایم.»

یکی دیگر نوشت: «وقتی نام هنرمند و بازیگر می‌آید، همه از خانه میلیاردی و ماشین تیلیاردی صحبت می‌کنند اما تعداد محدودی از آن‌ها به این جایگاه می‌رسند و دیگر دوستان فراموش می‌شوند.»

رهی هم در رابطه با این موضوع نوشت: «ما مردم فراموشکاری هستیم، ذات انسان فراموشی است. اما در هیچ کجای دنیا ذات انسان بی توجهی و نامهربانی نیست. مهربان باشیم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها