{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانم بازیگر و پاسخ به یک شایعه پرقدرت همیشگی

خانم بازیگر و پاسخ به یک شایعه پرقدرت همیشگی
کدخبر : 9984

من گفتم نمی خواهم بچه دار شوم؟ اصلن من می توانستم بچه دار شوم؟

به گزارش هنر ام‌روز، بازیگر سریال friends مسبب طلاقش از برد پیت در سال ۲۰۰۵ شناخته می‌شد و دلیلش این بود که نمی‌خواسته فرزندی داشته باشد و حالا می‌گوید حقیقت این نیست: «من قبلا همه این‌ها را خیلی به خودم می‌گرفتم... شایعات درباره بارداری و همه این‌ها... می‌گفتند او شغلش را به داشتن بچه ترجیح داد...»

جنیفر آنیستون درباره شایعات زیادی که درباره جدایی‌اش از بردپیت مطرح است می‌گوید: شما هیچ چیزی درباره من نمی‌دانید. جنیفر آنیستون درباره شایعات زیادی که درباره‌اش مطرح است می‌گوید: شما هیچ چیزی درباره من نمی‌دانید.

جنیفر آنیستون، ستاره هالیوود به طرفدارانش پیشنهاد یک نگاه سریع به زندگی شخصی‌اش می‌دهد و در حال پاسخگویی به شایعات بدی است که توسط روزنامه‌ها در طی دهه‌ها فعالیتش به وجود آمده‌اند.

بازیگر سریال friends مسبب طلاقش از برد پیت در سال ۲۰۰۵ شناخته می‌شد و دلیلش این بود که نمی‌خواسته فرزندی داشته باشد و حالا می‌گوید حقیقت این نیست: «من قبلا همه این‌ها را خیلی به خودم می‌گرفتم...

شایعات درباره بارداری و همه این‌ها... می‌گفتند او شغلش را به داشتن بچه ترجیح داد...»

جنیفر آنیستون ۵۲ ساله به یاد می‌آورد: «هیچ چیزی از من نمی‌دانستند. اصلا از نظر پزشکی می‌توانم بچه‌دار شوم؟ آن‌ها هیچ چیز نمی‌دانند و این واقعا آزاردهنده و زننده است.»

نظرات او اکنون منعکس‌کننده مصاحبه‌ای است که با مجله Vanity Fair در سال ۲۰۰۶ انجام داد و گفته بود: «طلاق یک مرد هی

برد پیت و جنیفر آنیستونچ‌وقت ترجیح دادن کارش به بچه‌دار شدن برداشت نمی‌شود. این واقعا من را عصبانی می‌کند.»

آنیستون در همان زمان گفته بود: «من هیچ‌وقت در زندگی‌ام نگفته‌ام نمی‌خواهم بچه داشته باشم.»

تأثیر و نفوذ روزنامه‌ها کاهش پیدا کرده، اما شایعات همچنان ادامه دارند: «قبلا روزنامه‌ها و رسانه‌ها این کار را با زندگی شخصی مردم می‌کردند و حالا مردم دارند این کار را می‌کنند. نمی‌دانم چرا چنین خط بی‌رحمانه‌ای در اجتماع وجود دارد.»

این بازیگر به طلاق خود از پیت و روز‌های بعد از آن اشاره کرد و گفت: «تا جایی که می‌توانید ناپدید می‌شوید، لذت می‌برید، نقش‌های عجیب و غریب را بر عهده می‌گیرید، به یاد می‌آورید که گروهی از دوستان خوب دارید و بهترین کاری را که می‌توانید انجام می‌دهید.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها