{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شرکت در دوره های مسترکلاس

شرکت در دوره های مسترکلاس
کدخبر : 16866

امروزه با افزایش سرعت تغییرات و روزآمدی پیشرفت های بشر در تمامی حوزه ها، یادگیری ممتد و دائمی به امری حیاتی در زندگی حرفه ای و شخصی افراد تبدیل شده است.

با وجود اهمیت آموزش همیشگی و به روز بودن، زندگی مدرن محدودیت هایی با خود به همراه آورده است که از آن می توان به محدودیت زمانی اشاره کرد. در اینجاست که استفاده از فضای مجازی به عنوان منبعی برای یادگیری و آموزش آسان و منعطف، جای خود را در برنامه زندگی افراد باز کرده است.

متخصصان، دانشجویان و هنرآموزان این روزها می توانند از راه های مختلف به مطالب آموزشی در هر سطحی دسترسی داشته باشند. این آموزش ها در سطوح و اشکال مختلف از طریق وبسایت های خدمات دهنده متنوع ارائه می شوند. یکی از این وبسایت ها یوتوب است که علیرغم پوشش دادن طیف گسترده ای از محتوا در آن می توان محتواهای آموزشی بسیاری دریافت کرد. به همین جهت است که از یوتوب با عنوان بزرگترین دانشگاه جهان یاد می شود.

اما مسئله اصلی کاربران در یافتن محتوای آموزشی در یوتوب تخصصی نبودن این وبسایت و عدم ارائه برنامه ای مدون در آن است. به همین دلیل وبسایت های آموزشی تخصصی دیگری شروع به کار کرده اند که این وبسایت ها نیز خود به چند دسته تقسیم می شوند.

برخی از وبسایت های آموزشی به شکل تخصصی روی حوزه ای خاص متمرکز شده و محتوای آموزشی خود را به شکل مدون و حرفه ای ارائه می دهند. اما برخی دیگر از این وبسایت ها مانند وبسایت آموزشی Skillshare در حوزه های مختلف و متنوع به ارائه محتواهای آموزشی می پردازند و این کار را با همکاری تولید کنندگان محتوا که خود کاربر سایت هستند انجام می دهند. وبسایت هایی مانند coursera نیز با همکاری دانشگاه های مطرح جهان به ارائه محتواهای آموزشی می پردازند.

در این میان دسته ای دیگر از افراد مشتاق یادگیری هستند که در حوزه مورد علاقه خود دارای تخصص هستند و نیازی به یادگیری مطالب پایه ای حوزه مورد نظر خود ندارند. این دسته از کاربران بیشتر به دنبال تعمیق درک خود از حوزه ای هستند که در آن کار می کنند. این افراد مخاطب دوره های آموزشی ای با عنوان مسترکلس هستند.

 

masterclass

 

مسترکلس در واقع دوره ای آموزشی است که توسط افراد سرشناس در حوزه ای خاص برای دانشجویان مستعد ارائه می شوند. بزرگترین و مشهورترین وبسایت ارائه دهنده دوره های مسترکلاس در جهان وبسایت masterclass است. این وبسایت با جمع آوری بیش از 180 دوره مسترکلاس با استفاده از اساتید مطرح در حوزه های مختلف به مرجع معتبری از این نوع آموزش تبدیل شده است.

شما در سایت مسترکلاس می توانید از دوره های متنوع در حوزه های مختلف از آشپزی و بازیگری گرفته تا سبک زندگی و ورزش و غیره استفاده کنید. اما با توجه به عدم امکان پرداخت حق استفاده از این دوره ها توسط کاربران ایرانی به دلیل تحریم های بین المللی و همچنین عدم پشتیبانی از زیرنویس فارسی در سایت اصلی، نیاز به وجود منابعی که این دوره ها را با زیرنویس فارسی تخصصی و مطمئن ارائه دهند و همچنین سهولت دسترسی کاربران ایرانی را فراهم آوردند به وجود آمد. 

کاربران ایرانی می توانند با مراجعه به وبسایت آموزشی خبره شو در کنار دوره های masterclass از طیف گسترده ای از دوره های آموزشی حرفه ای با اساتید مشهور استفاده کنند. خبره شو تمامی دوره های خود را به شکل تک دوره ارائه کرده و برای استفاده از این سایت نیازی به خرید اشتراک های ماهانه و سالانه نیست. همچنین این پایگاه آموزشی تمام دوره ها را با زیرنویس فارسی تخصصی و حرفه ای ارائه می کند.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها