{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سوتی‌های سریال جزیره ادامه دارد

سوتی‌های سریال جزیره ادامه دارد
کدخبر : 10021

‌سوتی جنجالی قسمت جدید «جزیره» را ببیند.

به گزارش هنر ام‌روز،  درحالی‌که تنها چند روز از سکانس پر سروصدای قسمت ششم سریال «جزیره» گذشته است، مخاطب در قسمت جدید (هشتم) این سریال، با گاف‌های جدیدی مواجه می‌شود.

در سکانسی از قسمت هشت این سریال نمایش خانگی، ارشد (امیرمقاره) در حال صحبت‌کردن با اردلان (زهیریاری) و پیام (کاظم سیاحی) است.

در این صحنه او نامه استعفای خود را به اردلان می‌دهد طوری که متن آن در تصویر کاملاً مشخص است، نکته جالب این است که متن این نامه مربوط به بارداری شخص دیگری است که در این سریال از آن استفاده شده است.
متن نامه به شرح زیر است:
"متأسفانه باید استعفای خود از موقعیتم به‌عنوان مدیریت مجموعه از دو هفته‌ی آینده به محضر شما برسانم. با وجود علاقه‌ام به این شغل، اولویت اولم خانواده‌ام است و تصمیم گرفته‌ام با فرزند تازه‌متولدشده‌ام وقت بگذرانم. در ابتدای دوران بارداری‌ام، استعفا آخرین چیزی بود که به آن فکر کرده بودم. اما حالا که فرزندم به دنیا آمده جرئت سپردن او به غریبه‌ای برای نگه‌داری‌اش را ندارم ... "
در سکانسی دیگر از این قسمت شاهد جلوه‌های ویژه‌ی عجیبی در فرودگاه هستیم، در این سکانس که قرار است لحظه‌ی ورود مهمان‌های ویژه در کیش را نشان دهد، مخاطب تصویری از راننده ماشین‌ها و خلبان هواپیما و حتی مسافران (مهمان‌های ویژه!) را می‌بیند که در همان نگاه اول متوجه واقعی نبودن آن‌ها می‌شود و به یاد بازی‌های کامپیوتری می‌افتد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها