{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جوکر؛ دست‌پخت مردی که گریه‌مان می‌انداخت

جوکر؛ دست‌پخت مردی که گریه‌مان می‌انداخت
کدخبر : 10224

این روزها «جوکر» در حال پخش است. برنامه‌ای که در سه قسمت ابتدایی توانسته حسابی برای خود طرفدار پیدا کند. رئالتی شویی که بدون هیچ کار اضافه‌ای می‌خنداند و برای یک ساعت حال مردم را خوب می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز، جالب است بدانیم که پشت این برنامه احسان علیخانی به عنوان یک برنامه ساز موفق حضور دارد. نبض مخاطب در دستان عیلخانی است.

او سال‌ها برنامه «ماه عسل» را در تلویزیون داشت. یک برنامه موفق مناسبتی که بسیاری از مردم آن را نماد گریه می‌دانستند. «ماه عسل» به خوبی توانسته بود نگاه‌های مردم را قبل از افطار متوجه خود کند. بیان مشکلات و سختی‌های آدم‌های در زندگی‌شان سوژه‌ای بود که احسان علیخانی برای جلب نظر مردم به سراغ آن رفته بود.

«عصر جدید» هم دیگر کار موفقی بود که احسان علیخانی آن را تهیه و اجرا کرد. تلنت شویی که حالا این امید را در بین کسانی که فکر می‌کنند استعدادی دارند، روشن کرده که بالاخره جایی برای دیده شدن آنها فراهم شده است.

همین استاد گریه درآوردن از مردم، حالا به سراغ یک برنامه کاملا خنده‌دار رفته است. «جوکر» به معنای واقعی از مردم خنده می‌گیرد و حتی مخاطبان سخت گیر هم پای این برنامه ریسه می‌روند. حرکت علیخانی کاملا موفق بوده است.

رنگ کارگردانی احسان علیخانی را می‌شود در این رئالتی شو دید. به شدت همه چیز سرجای خود است. حتی روی استفاده از ظروف آشپزخانه هم فکر شده است چه برسد به مسائل بزرگ‌تر و مهم‌تر که همه اینها حکایت از حضور علیخانی به عنوان کارگردان دارد. برنامه سازی که روی تک تک لحظات برنامه‌اش حساس است و این حکایت از شناخت خوب احسان علیخانی از مردم و جامعه خود دارد. او می‌داند در چه زمانی به سراغ چه برنامه‌ای برود.

یکی از نکات مثبت این تهیه کننده و مجری این است که ابایی از کپی برداری از روی برنامه‌های موفق خارجی ندارد. او بدون لکنت می‌گوید که برنامه من برگرفته از یک اصل خارجی است که ایرانی شده است.

احسان علیخانی تیم خوبی را هم به همراه دارد و از مشورت نمی‌ترسد و با یک تیم هماهنگ و موفق، یک برنامه درست می‌سازد. برنامه‌هایی که بدون ادعا حرف خود را می‌زنند، جذب مخاطب می‌کنند و مسیر خود را به درستی طی می‌کنند.

در رزوهایی که تلویزیون تبدیل به برهوت خنده شده است، فیلیمو و احسان علیخانی با یک تصمیم درست، برنامه‌ای ساخته‌‎اند که از آن حرف زده می‌شود و مردم مشتاق دیدن قسمت تازه آن هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها