{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شیوه‌ متفاوت جهانگردی خلبان زن

شیوه‌ متفاوت جهانگردی خلبان زن
کدخبر : 10454

دومین قسمت «تاک» با میزبانی داریوش کاردان از شهاب چراغی، جهانگردی با شیوه متفاوت جهانگردی و ملیکا کریمی، خلبان زن روی آنتن می‌رود.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه تلویزیونی «تاک» که اولین قسمت آن چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفت، اولین تداکس تلویزیونی است که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد با رویکرد امیدبخشی و ارائه ایده‌های شایسته گسترش در شبکه دو سیما تولید شده است.

این برنامه بازگشت دوباره داریوش کاردان مجری موفق و صریح‌اللهجه به تلویزیون است. «تاک» اولین تلاش یک برنامه‌ساز در تلویزیون برای بازسازی تجربه تداکس‌های موفق و رسیدن به استانداردهای روز دنیا برای این نوع برنامه است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند.

در قسمت دوم این برنامه شهاب چراغی، جهانگردی با شیوه متفاوت جهانگردی و سفرهای عجیب و ملیکا کریمی، خلبان زن از تجربه برخاستن دوباره پس از بارها شکست و افسردگی روایت خواهند کرد. این برنامه امشب، چهارشنبه ۸ دی بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روی آنتن شبکه دو می‌رود.

در قسمت اول «تاک» سوسن پرور، بازیگر روایت شنیده‌نشده‌ای از فراز و فرودهای زندگی خود در فضای جذاب استودیوی این برنامه بیان کرد. او از سختی‌هایی که پس از مهاجرت به تهران برایش پیش آمده بود گفت. از تجربه شغل‌های پیتزافروشی و کارت پخش‌کنی و اتفاق عجیبی که دل مادرش را به درد آورد. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در ادامه اما از صبر و پیگیری به عنوان کلید موفقیتش نام برد و با روایتش تماشاگران داخل استودیو را به وجد آورد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها