{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رقابت داغ کمدین «خندوانه» با پژمان جمشیدی

رقابت داغ کمدین «خندوانه» با پژمان جمشیدی
کدخبر : 10824

ترکیب سریال‌های تلویزیون در نوروز ۱۴۰۱ با حضور ۲ سریال طنز مشخص شد.

به گزارش هنر ام‌روز، دیروز خبر تولید سریال کمدی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری منتشر و سریال نوروزی شبکه دو اعلام شد. سریال «زیرخاکی ۳» کاری از جلیل سامان هم ویژه پخش در نوروز، در حال ساخت است. شبکه سه نیز این شب‌ها سریال ۱۰۰ قسمتی «برف بی‌صدا می‌بارد» را پخش می‌کند که به دلیل قسمت‌های زیاد آن، حالاحالاها روی آنتن خواهد بود و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، پخش آن تا سال آینده نیز ادامه دارد.

کمدی‌های نوروزی در شبکه یک و دو

جلیل سامان به دلیل حساسیت‌هایی که روی کیفیت سریال «زیرخاکی» و قصه آن داشت، برای ساخت «زیرخاکی ۳» وعده‌ قطعی نداده بود و تولید ادامه سریال را وابسته به نیاز درونی‌اش به تولید آن و کیفیت قصه فصل جدید دانسته بود. او در نهایت اوایل آذر، فصل سوم سریال «زیرخاکی» را جلوی دوربین برد تا این مجموعه کمدی ویژه نوروز ۱۴۰۱ آماده شود. احتمالا در «زیرخاکی ۳» شاهد ادامه ماجرای اسارت «فریبرز» و فرمانده «ناصری» توسط نیروهای بعثی خواهیم بود. پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بازیگران اصلی سریال، در این فصل هم حضور دارند و هنوز خبری از بازیگران جدید فصل سوم نیست. دیگر سریال کمدی نوروز، مجموعه «خداداد» کاری از علی غفاری است. این سریال از سه‌شنبه هفته گذشته جلوی دوربین رفته و در ۱۳ قسمت ساخته خواهد شد. رضا ناجی، سوسن پرور و علی صبوری کمدین «خندوانه» سه بازیگر «خداداد» هستند که نام‌شان اعلام شده است. برگ‌های برنده «زیرخاکی ۳»، خاطره خوب مخاطب از فصول قبلی و حضور زوج پژمان جمشیدی و ژاله صامتی است، بنابراین شانس آن برای پیروزی در این رقابت بالاست.

علی صبوری رقیب پژمان جمشیدی شد

«برف بی‌صدا می‌بارد» نوروز در شبکه سه؟

پخش فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» ساخته پوریا آذربایجانی، از سوم دی‌ماه در ۱۰۰ قسمت  آغاز شد. این مجموعه جمعه تا چهارشنبه پخش می‌شود و پنج شنبه‌ها خلاصه قسمت‌های آن روی آنتن می‌رود، در نتیجه با این روال پخش سریال «برف...» تا نوروز ۱۴۰۱ و اواخر فروردین نیز ادامه خواهد داشت مگر این که شبکه سه در اقدامی غیرمعمول، تصمیم بگیرد پخش این مجموعه را در میانه راه متوقف کند و در تعطیلات نوروز سریال جدیدی را روی آنتن بفرستد. فعلا خبری از ساخت سریال نوروزی برای شبکه سه نیست و بعید است که پخش سریال پوریا آذربایجانی متوقف شود. با این که خبر غیررسمی توقف تولید ۱۵ سریال به دستور پیمان جبلی، نگرانی‌هایی را درباره برنامه‌ریزی تلویزیون برای سریال‌های نوروزی ایجاد کرد، اما امسال ترکیب سریال‌های نوروزی زودتر از همیشه و از نیمه دی‌ماه مشخص شده است. در حالی که پیش از این، معمولا تکلیف سریال‌های نوروز در روزهای پایانی سال مشخص یا جزئیات پروژه‌ها در آستانه سال جدید اعلام می‌شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها