{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رئیس صداوسیما به دیدن سلمان فارسی رفت

 رئیس صداوسیما به دیدن سلمان فارسی رفت
کدخبر : 11299

رئیس سازمان صداوسیما، از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری بازدید کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، رئیس سازمان صداوسیما سه شنبه (پنجم بهمن) از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» که در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است، بازدید کرد.

این دومین بازدید پیمان جبلی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری است.

این بار، وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول، حمید شاه آبادی معاون سیما، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما و جواد رمضان نژاد رئیس مرکز سیما فیلم، رئیس رسانه ملی را همراهی می‌کردند.

XugKRJUxzwWV

در ابتدای این بازدید جبلی با حضور در صحنه فیلمبرداری در جریان ضبط سکانس شفا یافتن گدای معبد سلیمان اورشلیم قرار گرفت. این سکانس در دو نوبت با حضور بازیگران و هنروران از زوایای مختلف ضبط شد.

سپس رئیس رسانه ملی در جمع عوامل، با اشاره به اهمیت مجموعه‌های تلویزیونی تاثیرگذار گفت: سریال «سلمان فارسی» اثری عظیم و تاثیرگذار است و امیدوارم فرایند تولید این سریال بدون مانع ادامه داشته باشد.

80J1mSxeR64k

میرباقری نیز، با تشکر از حضور رئیس سازمان و هیئت همراه گفت: حضور شما تأثیرگذار بوده و باعث می‌شود ما با انرژی و قوت قلب بیشتر پیش برویم. وی با اشاره به اهمیت زمان‌بندی در تداوم این سریال ابراز امیدواری کرد که با مساعدت دوستان ساخت دکور‌های سریال، طبق زمان‌بندی پیش برود.

کارگردان سریال «سلمان فارسی» تصریح کرد: تلاش من بر این است که کار بدون توقف پیش برود و همزمان با فیلمبرداری بخش‌های دیگر، ساخت دکور‌های ایران هم به سرانجام برسد.

 

در ادامه میرباقری با نمایش بخش‌های پیش تولید دکور ایران دوره ساسانی، رئیس سازمان و همراهان را در جریان نحوه ساخت این بخش گذاشت.

عباس ملوندی مدیر طراحی این بخش نیز درباره ساخت آتشگاه و سربازخانه ماربین، شهر جی، دروازه میدان مشق و دیوان خانه که بخش‌های اصلی ایران ساسانی هستند با توضیحات تکمیلی، رئیس سازمان را درجریان برنامه‌ریزی‌های ساخت وساز‌های دکور این بخش قرار داد.

tqw9XRJoJ9KJ

در پایان کلنگ ساخت بخش‌هایی از دکور‌های ایران در دوره ساسانی توسط رئیس سازمان، داوود میرباقری و حسین طاهری تهیه کننده زده شد.

داوود میرباقری به همراه عوامل سریال سلمان فارسی پس از شاهرود، جلفا، شهرک سینمایی نور قم، سواحل مازندران و جزیره قشم، اکنون در شهرک غزالی مستقر شده‌است و به مسیر فیلمبرداری خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است همزمان با فیلمبرداری بخش‌های پایانی فصل بیزانس در شهرک غزالی، ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی و ساخت برخی دکور‌ها در مناطق مورد تأیید تیم سازنده نیز در حال انجام است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها