{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رکورد بیشترین توییت‌ ها متعلق به کدام سریال است؟

رکورد بیشترین توییت‌ ها متعلق به کدام سریال است؟
کدخبر : 12083

سریال «سرخوشی» رکورد بیشترین تعداد توییت‌ های کاربران آمریکایی را در یک دهه گذشته، در اختیار دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، روزبه‌روز به تعداد مخاطبان سریال سرخوشی (Euphoria) شبکه اچ بی او اضافه می‌شود و حالا توییتر تایید کرده است این سریال بیشترین تعداد توییت‌های کاربران آمریکایی در یک دهه گذشته را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

در آستانه انتشار فصل آخر این سریال درام، توییتر اعلام کرد سرخوشی با بیش از ۳۰ میلیون توییت در دوران پخش فصل دوم که در مقایسه با فصل اول با افزایش ۵۱ درصدی روبه رو شده، رکورد بیشترین توییت‌های یک برنامه تلویزیونی را در دهه ۲۰۰۰ میلادی در اختیار دارد. شبکه اچ بی او چندی پیش این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد و با این کار بر موج توییتری موجود افزود.

 

به نقل از توییتر، کاراکترهایی از این سریال که بیشترین توییت‌ها را به خود اختصاص می‌دهند عبارتند از فزکو با بازی آنگوس کلاد، روی بنت با بازی زندایا، تیت جیکوبز با بازی جیکوب الوردی.

سریال سرخوشی با بازی ستاره‌هایی چون زندایا کلمن، هانتر شفر، نیکا کینگ، اریک دین، آنگوس کلود، جیکوب الوردی، الگی اسمیت، سیدنی سوینی، الکسا دمی، باربی فریرا، ماد آپاتو، جاون والتون، دومینیک فیک، استورم رید و آستین آبرامز، داستان دختری نوجوان و درگیر اعتیاد به نام روی بنت را روایت می‌کند، که به تازگی از مرکز ترک اعتیاد بیرون آمده اما همچنان گرفتار مصرف مواد مخدر است و دوستان و اطرافیانش نیز درگیر مسائل مشابهی هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها