{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«پایتخت ۶» همچنان مورد غضب تلویزیون

«پایتخت ۶» همچنان مورد غضب تلویزیون
کدخبر : 12442

شبکه تماشا با پایان فصل پنجم پخش این مجموعه را متوقف کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، شبکه تماشا از مدتی قبل پخش سری مجموعه «پایتخت» ساخته سیروس مقدم را شروع کرد. این شبکه بلافاصله بعد از پایان هر فصل ؛ پخش فصل بعدی را شروع میکرد ؛ روندی که با پایان فصل پنجم متوقف شد و این شبکه از پخش فصل ششم سرباز زد.

فصل ششم پایتخت جنجالی ترین فصل این سریال است که در زمان پخش اولیه خود در نوروز ۱۳۹۹حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرد و حتی پای رئیس وقت سازمان صدا و سیما هم به این حاشیه ها باز شد.


این فصل که به خاطر شیوع ویروس کرونا نا تمام مانده بود اواخر سال گذشته با تولید دو قسمت پایانی تکمیل شد و شبکه یک در روزهای پایانی سال اقدام به پخش آن کرد. از آنجاییکه فصل ششم برای بازپخش مشمول ممیزهای زیادی شده بود شبکه یک پیش از پخش دو قسمت پایانی گزیده ای از فصل ششم را در قالب شش قسمت تدوین و روانه آنتن کرد تا ممیزی ها به بهانه خلاصه شدن به چشم نیاید.

از آنجاییکه شبکه تماشا مجبور بود فصل ششم را به شکل کامل پخش کند و این فصل ممیزی های زیادی خورده بود از باز پخش آن صرف نظر کرد و پرونده پخش این مجموعه را به پخش فصل پنجم به طور کامل بست. پاییز سال گذشته شبکه آی فیلم هم پخش سری مجموعه پایتخت را با پایان پخش فصل پنجم متوقف کرد.
 منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها