{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حقیقتی جالب درباره مدل سیگار کشیدن شخصیت محبوب پیکی بلایندرز

حقیقتی جالب درباره مدل سیگار کشیدن شخصیت محبوب پیکی بلایندرز
کدخبر : 12484

بازیگر نقش اول سریال پیکی بلایندرز فاش کرد که چرا توماس شلبی همیشه قبل از روشن کردن سیگار آن را روی لب‌هایش می‌مالد.

به گزارش هنر ام‌روز، با شروع فصل آخر سریال پیکی بلایندرز، طرفداران این سریال با تامی شلبی (Tommy Shelby) جدیدی ملاقات کردند که حالا دیگر نوشیدن الکل را کنار گذاشته است. اما در این میان یک چیز در مورد او ثابت مانده و آن هم شیوه سیگار کشیدن کاراکتر محبوب این سریال است.

مورفی در توضیحاتی که درباره نحوه سیگار کشیدن شخصیت تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز ارائه داد گفت فیلتر سیگار را طوری می‌چرخاند که به لب‌هایش نچسبد.

او گفت: «این حرکت از آنجا ناشی می‌شود که اگر ابتدا سیگار را روی لب‌هایتان نکشید، ممکن است به آن بچسبد. این کار که حالا به خصیصه تامی شلبی تبدیل شده، ابتدا از سر ناچاری اتفاق افتاد، چون در غیر این‌صورت سیگار به لب‌هایم می‌چسبید. به این کار ادامه دادم و تبدیل به ویژگی عجیب تامی شلبی شد.»

ماجرای غذا نخوردن تامی شلبی در طول 36 ساعت!

او ادامه داد: «می‌دانید که این چیزها در طول نمایش شکل می‌گیرد.» مورفی همچنین به این نکته اشاره کرد که چطور تامی در طول این سریال هرگز در حال غذا خوردن دیده نمی‌شود.

 

او گفت: «به یاد دارم که دو فصل اول را پشت سر گذاشته بودیم و تازه متوجه شدیم که تامی هرگز در طول سریال غذا نخورده. هرگز او را در حال خوردن ندیدیم. تامی پشت میزهای زیادی نشسته اما هرگز حتی یک لقمه غذا نخورده. برای همین این را هم به یک روال همیشگی تبدیل کردیم. بنابراین در طول ۳۶ ساعت نمایش تلویزیونی، تامی شلبی هرگز چیزی نمی‌خورد، به جز فکر کنم یک بار که همراه پسرش یک شاخه نعنا را می‌جود.»

اولین قسمت از فصل جدید سریال Peaky Blinders بدون هلن مک‌کروری (Helen McCrory) بازیگر نقش پالی گری به روی آنتن رفت.

این بازیگر سال گذشته در ۵۲ سالگی بر اثر سرطان از دنیا رفت اما یاد او در قسمت اول فصل ششم این سریال زنده بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها