{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چرا بازیگر نقش نجلا تغییر کرد؟

چرا بازیگر نقش نجلا تغییر کرد؟
کدخبر : 12663

تغییر بازیگر اصلی سریال نجلا در فصل دوم اتفاقی بود که برای بسیاری غیرمنتظره بود. سارا رسول زاده که در زمان حضور در این نقش چهره‌ای جدید بود، به خوبی توانسته بود نجلا را بازی و مخاطب را با خود همراه کند اما او در فصل دوم حضور ندارد.

به گزارش هنر ام‌روز، تغییر بازیگران نقش اصلی یک سریال شاید چندان مرسوم نباشد اما اتفاق بی‌سابقه‌ای نیز نیست. نمونه شاخص آن را در سریال بچه مهندس شاهد بودیم.

بعد از این که همه روزبه حصاری را به عنوان جواد جوادی در فصل سوم پذیرفتند او در فصل چهارم حضور نیافت و محمدرضا رهبری این نقش را برعهده گرفت. حالا نیز محیا دهقانی نجلای جدید شده است.

 

دلیل جایگزینی بازیگر در سریال نجلا

معمولا بازیگران به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی، تداخل کاری یا به توافق نرسیدن با تهیه‌کننده و کارگردان درباره مسائل مختلف، در فصل دوم یا سوم سریالی از آن پروژه جدا می‌شوند اما درباره سریالی مانند «گیسو» موضوع فرق می‌کرد.

به دلیل حضور مهناز افشار در خارج از ایران و حواشی وی، سازندگان ناچار بودند با تغییر قصه، بازیگر دیگری را جایگزین او کنند.

علت جدایی روزبه حصاری از «بچه مهندس» به صورت شفاف و روشن اعلام نشد. سعید سعدی تهیه‎‌کننده سریال در متن انتشار خبر جدایی این بازیگر، «درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای» را دلیل این اتفاق اعلام کرد.

حصاری هیچ واکنشی نشان نداد و مدتی بعد در ویژه‌برنامه نوروزی «فرمول یک» گفت که تمایل ندارد درباره این موضوع صحبت کند. در سریال «نجلا» نیز فعلا دلیل جدایی سارا رسول‌زاده و جایگزین شدن محیا دهقانی مشخص نیست و تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با صبا، فقط از وقوع این تغییر خبر داده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها