{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دلیل غیبت حمید لولایی در متهم گریخت فاش شد

دلیل غیبت حمید لولایی در متهم گریخت فاش شد
کدخبر : 12677

حمید لولایی اعلام کرد که در سریال «متهم گریخت»، قرار بوده است جای سیروس گرجستانی ایفای نقش کند، ولی به دلیل وجود یک‌سری حواشی، این کار را انجام نداده است.

به گزارش هنر ام‌روز، ششمین قسمت از برنامه «احوالپرسی» نوروزی، در روز ششم فروردین با حضور حمید لولایی، بازیگر سینما و تلویزیون، روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

اجرای این برنامه را مسعود روشن‌پژوه عهده‌دار بود. او با اشاره به محبوبیت حمید لولایی در بین خانواده‌ها، گفت: «واقعاً نمی‌دانم چه سوالی از شما بپرسم که مردم راجع به آن اطلاعاتی نداشته باشند. به نظر خودتان از کجا شروع کنیم که برای مردم تازگی داشته باشد؟»

حمید لولایی در پاسخ گفت: «اتفاقا از دوران کودکی، ناگفته‌هایی هست که می‌توانم بیان کنم از طرفی ما بازیگران عادت داریم در زمان کار در سریال‌ها، اول، آخرِ کار را ضبط کنیم، بعد از مدتی، وسط کار و در انتها اگر پول‌مان را بدهند، اول کار را ضبط می‌کنیم. پس بدین ترتیب هم می‌توانم خاطراتی بیان کنم.»

5677867

حمید لولایی در پاسخ به سوال مجری برنامه پیرامون علت به دل نشستن نقش‌هایش گفت: «هر نقشی که به من پیشنهاد می‌شود، خیلی سخت آن را قبول می‌کنم و وقتی هم قبول کنم، تا آخر پروژه، آن را با تمرکز و انرژی عالی به اتمام می‌رسانم. معمولاً وقتی من با پروژه‌های سریالی کار می‌کنم، پنج الی شش ماه، کارشان طول می‌کشد و علتش هم آن است که من تمام تمرکزم را معطوف به کارم می‌کنم و چون در برخی از کارها، نقش محوری دارم حتی در منزل هم بر روی نقش‌هایم فکر می‌کنم. شاید برای همین، گاهی تله فیلم یا سریالی از نظر فیلمنامه ضعیف باشد، ولی سعی می‌کنم به گونه‌ای ایفای نقش کنم که برای مردم آن نقش، باورپذیر شود و دوستش داشته باشند.»

در بخشی از این برنامه، ترانه «زیر آسمان شهر» پخش شد و لولایی درباره آن گفت: «آن مجموعه یکی از کارهایی بود که در میان مردم با استقبال خوبی روبه رو شد. این سریال نه تنها در زمان خودش خیلی مخاطب جذب کرده بود، حتی الان که از شبکه آی فیلم در حال بازپخش است، به دل بچه‌های امروز نشسته است.»

این هنرمند در پاسخ به سؤال روشن‌پژوه پیرامون ایفاگری نقش در اکثر سریال‌های مناسبتی مخصوصا ماه رمضان، گفت: «چون ماه مبارک رمضان، زمانی است که همه اعضای خانواده دور هم جمع هستند و در همان زمان هم سریال‌ها پخش می‌شود، باعث بیشتر دیده شدن کار بازیگر خواهد شد. من خیلی خوشبخت بودم که چند سال در ماه مبارک رمضان، در سریال‌هایی همچون «خانه به دوش»، «بزنگاه»، «ترش و شیرین» و ... به ایفای نقش پرداخته بودم و چون این اتفاق چند سال متوالی ادامه پیدا کرد، اکثر همکاران خودمان به تهیه‌کنندگان خرده می‌گرفتند که شما با هم، تیم تشکیل داده‌اید و زمانی رسید که ازین حرف‌ها خسته شدم. حتی برای سریال «متهم گریخت» به من‌ پیشنهاد شد که در نهایت مرحوم سیروس گرجستانی آن نقش را ایفا کرد.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها