{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر نقش ننه آشوب سریال جیران کیست؟

بازیگر نقش ننه آشوب سریال جیران کیست؟
کدخبر : 13194

ننه آشوب، جادوگر پلید سریال نمایش خانگی جیران این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد علاقه مند به دیدن چهره واقعی این بازیگر هستند.

به گزارش هنر ام‌روز، یکی از کاراکترهای خاص و مورد توجه قرار گرفته ی این روزهای سریال جیران، ننه آشوب، جادوگر پلیدی است که با گریمی حرفه ای او را در این مجموعه جدید نمایش خانگی می بینید. 

بهناز نازی که این روزها گریم و شکل و شمایل عجیبش در نقش ننه آشوب، سریال عاشقانه و تاریخی جیران در فضای مجازی مورد بحث کاربران قرار گرفته است، متولد 12 دی سال 1346 در تهران می باشد.

بهناز-نازی

بهناز نازی به جز بازی در نمایش خانگی جیران در چند سال اخیر نمایش های فوق‌العاده ای داشته است و در سریال در مسیر زاینده رود، خانه ای در خیابان چهل و یکم، قطار آن شب، سریال ملکاوان و... بازی کرده است.

بازیگر نقش ننه آشوب فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با بازی در نمایش های سیگار خیس و یه شاخه گل با بوی وارتان به چهره شناخته شده در تئاتر تبدیل شد. خانم بازیگر با بازی در فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم وارد سینما شده و با ایفای نقش در سریال در مسیر زاینده رود در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بهناز-نازی-در-جیران

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها