{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ساختِ فصل دوم سریال کمدی «سه در چهار» قطعی است؟

ساختِ فصل دوم سریال کمدی «سه در چهار» قطعی است؟
کدخبر : 13266

سریال کمدی «سه درچهار» به کارگردانی مجیدصالحی که نخستین بار ۱۴ سال پیش پخش شد هم‌چنان از آثار محبوب تلویزیونی است و بازپخش آن از شبکه‌های مختلف هربار مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش هنر ام‌روز، به تازگی مجید صالحی کارگردان این سریال با انتشار پستی درباره ساخت فصل دوم «سه در چهار» نظرسنجی کرده است اما هنوز خبر قطعی از ساخت «سه در چهار ۲» منتشر نشده است.

استقبال مخاطبان از «سه در چهار ۲»

مهم‌ترین نشانه‌ای که باعث می‌شود درباره تصمیم مجید صالحی برای ساخت «سه در چهار ۲» امیدوار باشیم، پستی است که صالحی دو روز قبل در اینستاگرامش منتشر کرده. او یکی از سکانس‌های مورد علاقه‌اش در این سریال را پخش کرده و نظر دنبال ‌کنندگانش را برای ساخت فصل دوم این مجموعه پرسیده. مجید صالحی نوشت: «دوست داشتید این سریال رو؟ موافقید که سری دومش ساخته بشه؟» همه واکنش‌های کاربران مثبت بوده و حمید لولایی نیز در جواب صالحی نوشته: «این جنس طنز دیگر ساخته نمی‌شود» و او را تشویق کرده است.

وعده مجید صالحی به محمد کاسبی

مجید صالحی دو ماه قبل زمانی که محمد_کاسبی به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان به سر می‌برد، به عیادت او رفته بود و در این ملاقات هم از تصمیمش برای تولید ادامه «سه در چهار» صحبت کرده بود. اول اسفند ۱۴۰۰، یلدا کاسبی دختر این بازیگر در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد، صالحی در ملاقات با پدرش از ساخت فصل جدید سریال «سه در چهار» خبر داده و محمد کاسبی و مهران رجبی مانند فصل قبل، بازیگران نقش اصلی سریال‌ هستند. سال ۹۷ نیز مهران رجبی در گفت‌وگو با آی‌فیلم خبر از احتمال تولید «سه در چهار ۲» توسط مجید صالحی داده بود و همچنین گفته بود که از علی مسعودی نویسنده سریال شنیده قرار است فیلم‌نامه فصل دوم این مجموعه نوشته شود.

مهیا بودن شرایط برای ساخت فصل جدید

«سه در چهار» نه تنها در زمان پخش، سریال پربیننده‌ای بود بلکه پس از چندین‌ بار بازپخش از شبکه‌های مختلف نیز همچنان بیننده دارد و مورد توجه مخاطبان است. زوج کمدی «رحمان» و «سیروس» با بازی محمد کاسبی و مهران رجبی به عنوان دو باجناق ساده دل، به زوج کمدی موفقی تبدیل شدند و دیگر بازیگران مانند شهره لرستانی، علی صادقی و آناهیتاافشار نیز در این مجموعه بازی‌هایی به یادماندنی داشتند. از میان بازیگران اصلی سریال تنها مرحوم نادیا گلچین در قید حیات نیست و دیگر بازیگران می‌توانند با حضور در فصل جدید «سه در چهار»، دو خانواده اصلی قصه را مانند فصل اول تکمیل کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها