{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ابراز شرمندگی مرضیه برومند از کوچ اجباری به شبکه نمایش خانگی

ابراز شرمندگی مرضیه برومند از کوچ اجباری به شبکه نمایش خانگی
کدخبر : 13903

مرضیه برومند ضمن اعلام خبر آماده پخش شدن سریال «شهرک کلیله و دمنه» می‌گوید ای کاش شرایط طوری بود که سریال‌ها و ساخته‌های او و همکارانش می‌توانست بی‌واسطه، در سراسر ایران در دسترس مردم قرار بگیرد ولی این‌طور نیست و او شرمنده است.

به گزارش هنر ام‌روز، مرضیه برومند با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش ضمن خبر دادن از آماده پخش شدن سریال عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» از شبکه نمایش خانگی، چنین گفت:

 

«من نمی‌دانم چرا این عروسک‌ها دست از سرم برنمی‌دارند، البته شاید هم این منم که دست از سر عروسک‌های بیچاره برنمی‌دارم، آن هم در سن ۷۱ سالگی. به هر حال می‌خواستم خبر بدهم که من یک سریال جدید عروسکی ساخته‌ام، یک سریال با کلی شخصیت تازه، اسم این سریال «شهرک کلیله و دمنه» است. البته بهتان بگویم من این سریال را برای بچه‌ها نساخته‌ام، بلکه همه افراد خانواده از هر سنی می‌توانند این سریال را تماشا کنند و امیدوارم از آن خوششان بیاید.

این سریال در بخش خصوصی تولید شده است و قرار است از سی‌ام اردیبهشت پخش شود. ای کاش مثل آن موقع‌ها شرایط طوری بود که سریال‌ها و ساخته‌های من و همکارانم می‌توانست بی‌واسطه در سراسر ایران در دسترس مردم قرار بگیرد ولی خب این‌طور نیست، من شرمنده‌ام.»

5695018

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها