{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ساخت سریال از زندگی نقاش محبوبی که عمرش با درد سپری شد

ساخت سریال از زندگی نقاش محبوبی که عمرش با درد سپری شد
کدخبر : 14041

زندگی فریدا کالو با دردهای جسمی و روانی همراه بود. با این وجود تمام عمرش را به نقاشی کردن مشغول بود و در این بین خودنگاره‌های رنگارنگ اما غم انگیزش مشهور و الهام بخش شدند.

به گزارش هنر ام‌روز، نشریه ورایتی از ساخت یک سریال جدید با موضوع زندگی پرفراز و نشیب هنرمند مکزیکی فریدا کالو خبر داده‌است. خانواده این هنرمند هم با با رسانه BTF مستقر در میامی (سازنده سریال) همکاری دارند و قصد دارند که واقعیت‌های زندگی این هنرمند را به تصویر بکشند.

 

مارا رومئو کالو، از بستگان نقاش می‌گوید: «هدف ارائه چشم‌اندازی منحصربه‌فرد بر اساس زندگی واقعی فریدا کالو و چیزیهایی است که تنها خانواده‌اش درباه او می‌دانند و نشان می‌دهند که این هنرمند واقعا چگونه زندگی کرده.»

به گزارش موتیف مگزین، زندگی فریدا کالو با دردهای جسمی و روانی همراه بود. او در کودکی به فلج اطفال مبتلا شد. زمانی که ۱۸ ساله بود در اثر تصادف یک تریلی و اتوبوسی که سوارش بود ستون فقراتش اسیب دید و مجبور شد تا پایان عمر جلیقه‌هایی مخصوص بپوشد و در اواخر عمر هم به علت ابتلا به قانقریا پایش را از دست داد. با این وجود تمام عمرش را به نقاشی کردن مشغول بود و در این بین خودنگاره‌های رنگارنگ اما غم انگیزش مشهور و الهام بخش شدند. 

ازدواج و ارتباط این هنرمند با دیگو ریورا هنرمند نقاش و فعالیتهای سیاسی پر شور این دو و فراز و فرودهای زندگی عاطفیشان هم به شهرتشان کمک کرد. 

به همین دلیل است که فریدا کالو به چهره ای محبوب و بین المللی تبدیل شد و الهام بخش مجموعه‌ای از عروسک‌های باربی، لوازم آرایشی، ایموجی‌ها، تمبرها و... بوده است.

پیش از این هم موضوع زندگی او موضوع چند فیلم و مستند بوده‌است. رسانه BTF در گذشته چندین مجموعه بیوگرافی اسپانیایی زبان تولید کرده است.

ریکاردو کوتو، یکی از بنیانگذاران رسانه BTF در بیانیه‌ای گفت: «او برای بسیاری از افراد یک قهرمان محسوب می‌شد.»

سال گذشته خودنگاره ای از این هنرمند با عنوان دیگو و من ۳۴.۸ میلیون دلار فروخته شد و عنوان گرانترین اثر هنری امریکای لاتین را از ان خود کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها