{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جناب غال» باعث رنجش آقایان «اسمشو نبر» شد/ کنایه ما به بسازوبفروش‌هاست نه سازنده‌های باوجدان

«جناب غال» باعث رنجش آقایان «اسمشو نبر» شد/ کنایه ما به بسازوبفروش‌هاست نه سازنده‌های باوجدان
کدخبر : 14278

مرضیه برومند کارگردان مجموعه عروسکی «کلیله و دمنه» در واکنش به ایرادهایی که به قسمت اول این مجموعه وارد شده است در صفحه اینستاگرامی خود پیامی نوشت.

به گزارش هنر ام‌روز، مجموعه عروسکی «کلیه و دمنه» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی از جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می شود.

پس از سپری شدن یک سال پیش تولید و بیش از یکسال تولید، سرانجام قسمت اول این مجموعه منتشر شد که با بیشتر از پنجاه شخصیت جدید همراه بود.

قسمت اول مجموعه عروسکی «کلیله و دمنه» با واکنش‌‌های ممتعددی مواجه شد که یکی از این واکنش‌ها درباره کنایه‌هایی بود که به «بسازبفروش»‌ها زده شده و این مساله باعث شد این مجموعه در ابتدای کار مشمول ممیزی شود.

در راستای این انتقادات مرضیه برومند پیامی در صفحه مجازی خود منتشر کرد که بدین شرح است: «یکی از ده‌ها ایرادی که آقایان «اسمشو نبر» به سریال «کلیله و دمنه» گرفتند، شخصیت‌پردازی «جناب غال» بود، می‌گفتند نشان دادن باعث رنجش آقایان بسازوبفروش می‌شود!

کنایه ما به بسازوبفروش‌هاست نه به سازنده‌های باوجدان، کاربلد و شریف.»

یکی از نکته‌های جالب این یادداشت کوتاه مرضیه برومند در واکنش به این مساله، استفاده از هشتگ آبادان بود که قاعدتا یک رفتار انتقادی در مقابل حادثه «متروپل» آبادان و درگذشت چند تن از هموطنان آبادانی در اثر ریزش این ساختمان بود.

آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه‌پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند گویندگان این سریال هستند.

علی اعتصامی‌‌فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی، مرجان نامور، هانی حسینی و محمد اعلمی بازی‌دهندگان عروسک‌های «شهرک کلیله و دمنه» هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها