{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دلیل پخش نشدن سریال کارگردان مشهور از تلویزیون چیست؟

دلیل پخش نشدن سریال کارگردان مشهور از تلویزیون چیست؟
کدخبر : 14335

بعد از گذشت یکسال از خارج شدن سریال رعد وبرق از کنداکتور ماه رمضان شبکه پنج، این سریال هنوز آماده پخش نشده است و کسی هم از سرنوشت آن خبری ندارد.

به گزارش هنر ام‌روز، رمضان سال گذشته شبکه پنج سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی را به عنوان سریال مناسبتی خود معرفی کرد. قسمت اول این سریال با یک روز تاخیر و از دوم رمضان روی آنتن شبکه پنج رفت، اما به دلیل آماده نشدن قسمت‌های بعدی از کنداکتور ماه رمضان حذف شد. دلیل این اتفاق هم سنگین بودن حجم جلوه‌های ویژه بصری سریال عنوان شد.

بهروز افخمی در گفت وگویی اعلام کرد که او و گروهش تلاش داشتند تا «رعد وبرق» در رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن بماند، اما مدیر شبکه پنج تصمیم به حذف سریال گرفت: «ابتدا سعی کردیم سریال را بعد از پخش یک قسمت به موقع آماده کنیم.

به همین دلیل از مدیریت شبکه ۵ درخواست کردم یک روز دوباره قسمت اول را پخش کند تا قسمت دوم آماده شود اما بدون توجه به حرف‌های ما سریال دیگری جایگزین شد. بعد از این برخورد تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای نحوه پخش نکنم. البته سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه به‌روز نیست و بسیار عقب‌مانده است.»

جواب شبکه

اما حرف‌های افخمی بی‌پاسخ نماند و روابط عمومی شبکه بلافاصله جواب او را داد: «زمان‌بندی اولیه و تعهد تیم سازنده برای پخش سریال رعد و برق، رمضان ۱۳۹۹ بود اما ایشان با یک سال تاخیر اعلام کرد در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ یعنی اواخر فروردین، این مجموعه نمایشی را به آنتن می‌رساند.

 
 

شبکه ۵ سیما قسمت اول این سریال را روی آنتن برد اما پس از پخش آن، آقای افخمی نسبت به تحویل بقیه قسمت‌ها ابراز بی‌میلی کرد.

تا جایی که شبکه ۵ نیز با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی «شکرانه» و سریال چینی «با هم» با موضوع کرونا را جایگزین سریال رعد و برق کرد. »

در ادامه همین جوابیه آمده که داودهاشمی تهیه کننده سریال به شبکه تعهد می‌دهد که «رعد و برق» را تا دی ماه سال ۱۴۰۰ به شکل کامل تحویل دهد، اما بازهم این اتفاق نمی‌افتد: «ایشان در ادامه متعهد شد تا ابتدای دی‌ماه سال جاری کل قسمت‌ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متاسفانه این عهد نیز نقض شد. چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!»

تعهد تهیه کننده

بعد از انتشار این جوابیه داود هاشمی گفت وگویی با ایرنا انجام داد و در آنجا اعلام کرد که سریال «رعد و برق» را تا اسفند ۱۴۰۰ به شکل کامل تحویل تلویزیون می‌دهد. اما باز هم این اتفاق نیفتاده است.

سریال «رعد و برق» از سال ۱۳۹۸ تولیدش شروع شده و هنوز بعد از گذشت سه سال آماده نشده است. در این مدت سریال‌های متعددی تولید و پخش شده‌اند اما افخمی هنوز رعد و برق را تحویل نداده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها