{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازگشت جان اسنو: اسپین‌آف تازه‌ای از «بازی تاج و تخت» در دست ساخت است

بازگشت جان اسنو: اسپین‌آف تازه‌ای از «بازی تاج و تخت» در دست ساخت است
کدخبر : 14801

شبکه hbo در حال طراحی سریالی بر اساس شخصیت جان اسنو است. بعد از پایان سریال «بازی تاج و تخت» بسیاری از شخصیت‌هایی که زنده ماندند می توانند داستانهای جدیدی را تجربه کنند و حالا به نظر جان اسنو قرار است اولین شخصیتی باشد که سریال مخصوص خود را پیدا می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز، کیت هارینگتون برای ایفای این نقش بازخواهد گشت. در آخرین قسمت سریال اصلی جان اسنو از هویت خود که میراث‌دار خاندان تایگرین بود با خبر شد ولی به جرم قتل ملکه به شمال دیوار و قبایل وحشی تبعید شد. و حالا باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای اسنو خواهد افتاد.

این دومین سریال مشتق شده از سریال بازی تاج و تخت است، پیش‌درآمد «خاندان اژدها» که تابستان امسال درباره تاریخ خاندان تارگرین است، اولین تجربه دنیای سریالی تاج و تخت است. و پیش‌بینی می‌شود شخصیت‌هایی مثل سانسا، آریا و برین از تارت هم بتوانند سریال خود را پیدا کنند. همچین چندسریال پیش درآمد دیگر هم در دست تهیه است که همه تحت نظارت جورج آر آر مارتین ساخته خواهند شد.

به نظر می ‌آید بعد از موفقیت خیره‌کننده دیزنی در دنیای سریالی مارول و جنگ ستارگان، حالا HBO هم به فکر خلق جهان و ساخت چندسریال از یک دنیای داستانی افتاده./ترجمه سینمادیلی
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها