{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

علیرضا دبیر: «یاغی» باعث افزایش قابل توجه داوطلبان کشتی شده است

علیرضا دبیر: «یاغی» باعث افزایش قابل توجه داوطلبان کشتی شده است
کدخبر : 15361

رییس فدراسیون کشتی ایران گفت: سریال «یاغی» موجب افزایش داوطلبان کشتی در سراسر کشور شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، علیرضا دبیر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در رابطه با اثرگذاری سریال یاغی در جامعه کشتی ایران و همچنین افزایش علاقمندان به این ورزش گفت: طبق بازخوردها و گزارشاتی که فدراسیون کشتی از سراسر کشور دریافت کرده سریال یاغی بسیار تاثیرگذار بوده و باعث شده است تا داوطلبان کشتی بعد از مسابقات جهانی نروژ دوباره افزایشی قابل توجه داشته باشند.

رییس فدراسیون کشتی ایران اظهار داشت: ورزش کشتی در فرهنگ بومی، ملی و مذهبی ما ایرانیان ریشه‌ای تاریخی دارد و این اشتیاق نشان می‌دهد که اگر در حیطه فرهنگ و رسانه با محتوای پر انگیزه و امید این‌چنینی روبه‌رو باشیم می‌توانیم جوانان را به سمت ورزش و کشتی سوق دهیم.

به گزارش ایرنا سریال یاغی که برای پخش از شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شده روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

یاغی اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی است که روایت اجتماعی_خانوادگی دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها