{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سعید ابوطالب اعلام کرد:«شبهای مافیا» قابلیت ادامه نداشت، «پدرخوانده» می‌سازیم

سعید ابوطالب اعلام کرد:«شبهای مافیا» قابلیت ادامه نداشت، «پدرخوانده» می‌سازیم
کدخبر : 15963

توضیحات سعید ابوطالب درباره اتمام شب‌های مافیا.

به گزارش هنر ام‌روز، سعید ابوطالب تهیه کننده و کارگردان «شبهای مافیا» که در حال ساخت رئالیتی شوی جدیدی است، در یک لایو اینستاگرامی: مجموعه جدیدی می‌سازیم که یک رئالیتی شو با موضوع بازی مافیا است. «پدرخوانده» سناریوی پیچیده ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده اند. از اولین فصل برنامه در دو سال پیش تا به حال ما رفته رفته اشکالاتمان را برطرف کردیم. خود من شخصا همه پیامها و نظرات مخاطبان را می خوانم.

این رئالیتی شو رکورد همه برنامه های مشابه را شکسته و تا جایی که من می دانم در این چهار فصل بیش از 1 میلیارد و 700 میلیون دقیقه فقط از طریق پلتفرم فیلیمو دیده شدیم. طبیعتا تعدادی از مردم هم از طریق دانلود غیرقانونی مجموعه را دیده اند. به هر حال از طرق مختلفی مجموعه «شبهای مافیا» بارها دیده شده است.

مافیا با سبک و شیوه های مختلفی بازی می شود و ما آن را حتی الامکان در سناریوی رئالیتی شویمان ساده کردیم، چون خیلی از مردم پلیر حرفه ای یا گرداننده نیستند. طی دو سال گذشته مخاطبان نقاط ضعف آن سناریو را به ما تذکر دادند و این ضعفها به مرور حل شد. در فصل چهارم متوجه شدیم این سناریو دیگر کارکرد ندارد. چون مخاطب ما این بازی را دَه ها بار دیده و از دقایق صد بازی به بعد، بازی برایشان جذابیت پیگیری ندارد.

درباره حرف و حدیث ها نمی خواهم جوابی بدهم. طبیعتا نکات دوستان ربطی به گروه کارگردانی و عوامل پشت دوربین ندارد. در واقع بازی قدری بیش از اندازه برای بازیگرانی که مقابل دوربین بودند اهمیت پیدا کرده و برایشان مهم شده بود. برخلاف برنامه های مشابهی که با ادعای رئالیتی شو بودن ساخته می شوند، این برنامه واقعا رئال است، ما کات نمی دهیم و اگر کات هم داده شود فنی است، مثلا مشکل نور، صدا یا دوربین داشته ایم.

از اینکه بازیگران قرار قبلی با یکدیگر داشته اند اطلاعی ندارم. برای بعضی از دوستان حساسیت بازی خیلی بالا رفت و احتمالا لایو و توضیحات آنها را شنیده اید. من با آنها صحبت کرده ام و خودشان هم گفتند اعتراضشان به بچه های کارگردانی و پشت دوربین نبود، بلکه به همکاران خودشان معترض بوده اند. ما سعی کردیم این مشکل را در سناریوی جدید حل کنیم و یک ماه اخیر مشغول تمرین همین سناریو بوده ایم.

من تقریبا از تمام بازیگران برتر مجموعه «شبهای مافیا» دعوت کرده ام و همه به جز یکی دو نفری که معذوریت های حقوقی دارند، مثلا مجبورند با یک پلتفرم کار کنند به «پدرخوانده» آمده اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها