{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بعد از موفقیت اولین قسمت: «خاندان اژدها» برای فصل دوم تمدید شد

بعد از موفقیت اولین قسمت: «خاندان اژدها» برای فصل دوم تمدید شد
کدخبر : 15973

شبکه اچ‌بی‌او پس از نمایش نخستین اپیزود از سریال «خاندان اژدها» که روز یکشنبه با ده میلیون بیننده در یک شب روبرو شد و رکوردی برای شبکه به جا گذاشت، قرارداد تولید فصل دوم را بست. به گزارش سینمادیلی، شبکه اچ‌بی‌او گزارش داد که آمار بیننده اپیزود اول سریال به بیش از بیست میلیون نفر در آمریکا در پلتفرم‌های آنلاین و اچ‌بی‌او مکس رسید.

به گزارش هنر ام‌روز، فرانچسکا اورسی،مدیر اجرایی و برنامه ریز شبکه اچ‌بی‌او می‌گوید:«ما به آنچه که کل تیم «خاندان اژدها» در فصل اول انجام داده است، افتخار می کنیم. بازیگران و گروه فوق‌العاده ما، از عهده یک چالش بزرگ برآمدند و فراتر از تمام انتظارات رفتند. ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که داستان حماسی خاندان تارگرین را با فصل دوم احیا کنیم.»

شبکه اچ‌بی‌او حداقل هفت پروژه اسپین آف «بازی تاج و تخت» در دست تولید دارد ،چهار فیلمنامه آماده است، حداقل سه انیمیشن قرار است به تولید برسد. افتتاحیه «خاندان اژدها» به اندازه کافی خوب بود که تمدید سریع فصل دوم را تضمین کند.

شبکه اچ‌بی‌او اعلام نکرد که فصل دوم چند قسمت خواهد بود، اما ده قسمت به نظر مناسب می‌رسد.
این که چه زمانی فصل دوم به نمایش در می‌آید، سوال بزرگ‌تری است. فصل اول «خاندان اژدها» به ده ماه فیلمبرداری و حجم عظیمی از جلوه های بصری در دوران فنی نیاز داشت .مرحله فنی سریال از ژانویه شروع شد و هنوز ادامه دارد. فیلمبرداری و ساخت جلوه های بصری فصل بعدی تا پایان سال 2023 سخت خواهد بود، بنابراین احتمال نمایش فصل دوم در سال 2024 بیشتر است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها