{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حضور زن جادوگر «بازی تاج و تخت» در «خاندان اژدها»؟

حضور زن جادوگر «بازی تاج و تخت» در «خاندان اژدها»؟
کدخبر : 15978

ساحره سرخ مشتاق بازگشت به وستروس با سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) است هرچند که داستان این پیش‌درآمد ۲۰۰ سال پیش از «بازی تاج‌وتخت» قرار داده شده.

به گزارش هنر ام‌روز، کلاریس ون هوتن بازیگر نقش «لیدی ملیساندر» در «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) مشتاق بازگشت به «وستروس» با سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) است هرچند که داستان این پیش‌درآمد ۲۰۰ سال پیش از «بازی تاج‌وتخت» قرار داده شده.

 

سن شخصیت «لیدی ملیساندر» با این حال ممکن است به اندازه‌‌ای باشد که بازگشت او به دنیای «جرج آر.آر. مارتین» را منطقی نشان دهد. داستان پیش‌درآمد از رمان «آتش و خون» (Fire and Blood) مارتین اقتباس شده و حوادثی را به تصویر می‌کشد که دو قرن پیش از ظهور «ند استارک» و «جان اسنو» اتفاق افتاده است.

به گزارش ۳۰نما، «لیدی ملیساندر» با نام‌های دیگر «زن سرخ» یا «ساحره سرخ» در فصل ششم «بازی تاج‌وتخت» مشاور «شاه استانیس باراتیون» بود پیش از آنکه «جان اسنو» را به زندگی برگرداند و سپس تبعید شود. او پس از نبرد مقابل «شاه شب» از «وینترفل» خارج شد در حالی که ظاهر واقعی او به عنوان یک زن بسیار کهن‌سال برملا گشت. «دیوید بنیاف» یکی از نویسندگان آن سریال عمر این شخصیت را «چندین قرن» ذکر کرده است.

ون هوتن در اینستاگرام اظهار نظر یکی از هواداران را بازنشر کرده است. این هوادار می‌گوید: ««خاندان اژدها» را دیدم. فقط می‌گویم که سن ملیساندر چند قرن است...»

قسمت دوم «خاندان اژدها» دوشنبه آینده پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها