{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احتمال ساخت فصل دوم سریال «زخم‌کاری»

احتمال ساخت فصل دوم سریال «زخم‌کاری»
کدخبر : 16062

برخی شنیده‌ها حاکی از این است که فصل دوم «زخم‌کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید خود را آغاز کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز، سریالِ «زخم‌کاری» اولین تجربه محمدحسین مهدویان در عرصه ساخت سریال به شمار می‌رود و سالِ گذشته فصل اول آن به پایان رسید. این سریال جزو کارهایی بود که بسیاری از مخاطبان را پایِ شبکه نمایش خانگی نشاند.

حتی قسمتِ آخر آن روی پرده سینما رفت و حضورِ پرشورِ مخاطبان و فروشِ بلیت‌های آن در همان ساعات ابتدایی، نشان‌دهنده استقبال مخاطبین از اولین سریالِ کارگردانِ «ماجرای نیمروز» در شبکه نمایش‌خانگی بود.

 

چندی پیش یک پستِ اینستاگرامی، ذهنِ بسیاری را به این سمت برد که آیا «زخم‌کاری» دیگری در راه است؟

15408127

 

او تصویری از سکانسِ پایانی سریال «زخم‌کاری» منتشر کرد که مالک (جواد عزتی) کاراکتر اصلی سریال روی زمین افتاده است. مهدویان توضیحِ کوتاه اما معناداری برای این تصویر نوشت: «بلند شو مالک.»

با توجه به اینکه سازندگان این سریال احتمال ساخت فصل دوم را رد نکرده بودند، این گمانه را ایجاد کردند که «زخم‌کاری» فصل دوم خواهد داشت.

در حال حاضر هم شنیده‌هایی به گوش می‌رسند که فصل دوم «زخم‌کاری» تولید خود را آغاز کرده است.

با محمدحسین مهدویان که خیلی اهل مصاحبه نیست، تماس گرفتیم و او پاسخِ صریحی به سؤال درباره آخرین وضعیتِ ساختِ «زخم‌کاری» نداد. اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم ادامه پیدا کرد. در حال حاضر فیلمنامه سریال برای فصل دوم در حال آماده‌سازی است اما شروعِ تولید و جزئیات دیگر آن هنوز مشخص نیست.

آنچه از تصویرِ منتشر شده پیداست احتمالاً داستان شخصیتِ «مالک» به پایان راه نمی‌رسد و جواد عزتی در فصل دوم حضور داشته باشد. اما باید دید محمدحسین مهدویان و دست‌اندرکاران ساختِ این سریال چه زمانی و با چه جزئیات و کاراکترهایی فصل دوم را خواهند ساخت؟

 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی،(با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری»‌ در فصل اول بودند. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها