{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

یلواستون، یک درام وسترن امروزی

یلواستون، یک درام وسترن امروزی
کدخبر : 16858

یلواستون سریالی در ژانر درام و وسترنی معاصر است که به تازگی فصل پنجم آن به اتمام رسیده است. در این مقاله سعی میکنیم مختصر به معرفی این سریال جذاب این روزها بپردازیم.

یلواستون درامی در مورد زمینداری بزرگ در پارک ملی یلو استون در ایالت مونتانا با نام جان داتون با بازی کوین کاستنر و مبارزه دائم در برابر جهان معاصر برای حفظ نوع زندگی خود در مزرعه اش است. جان داتون نتها کنترل تمام اتفاقاتی که در مزرعه یلواستون به وقوع می پیوند را به دست دارد بلکه سعی می کند تا به نوعی کنترل هر آنچه در حول و حوش مزرعه اش هم اتفاق می افتد را به دست بگیرد.

 

02

 

اما اوضاع با ورود ساختمان سازها و سرمایه گذاران غیر بومی مانند دن جنکینز ( دنی هیوستون) و تلاش آن ها برای مدرن سازی منطقه تغییر می کند. جان داتون با استفاده از ارتباطات نزدیک خود با مقامات رسمی منطقه و ایالت و همچنین پسرانش مخصوصا جیمی که وکالت خانواده را نیز بر عهده دارد و دخترش بث، با تلاش های دن جنکینز برای تغییر محیط منطقه مقابله کند.

 

04

 

در همین حین داتون نگرانی دیگری دارد. او به توانایی پسر ارشدش لی با بازی جیل بیرمنگهام در مدیریت کامل مزرعه پس از او اطمینان ندارد. این نگرانی ها مخصوصا حالا که تنش ها میان مزرعه داتون و سکونتگاه مخصوص سرخ پوستان با سر کار آمدن رئیس جدید قبیله این بومیان با نام توماس رین واتر (لوک گرایمز) افزایش پیدا کرده، بیشتر شده است. این نتش ها همچنین روی وضعیت کیسی، کوچکترین پسر جان داتون، و همسر سرخ پوست و فرزندش نیز تاثیر گذاشته است.

 

03

 

در طول سریال، بیننده با زنجیره ای از وقایع روبرو می شود که می تواند هم به ادامه موفقیت مزرعه در نگه داشتن موقعیت خود در منطقه یا شکست همیشگی این میراث خانوادگی داتون ها بیانجامد.

هم اکنون، سریال یلواستون به تازگی فصل پنجم خود را به پایان برده است و نوید ماجراهای جذابی را به بیننده میدهد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها