{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج سریال جدید در راه نمایش خانگی

پنج سریال جدید در راه نمایش خانگی
کدخبر : 16861

با اضافه شدن ۵ سریال جدید به پخش شبکه نمایش خانگی، میزان مجموعه های نمایشی این مدیوم به بیشترین حد خود طی ماه های اخیر می رسد.

به گزارش هنرامروز به نقل از ایسنا در بین سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی ژانرهای کمدی (نیوکمپ)، تاریخی (بهشت تبهکاران) و اجتماعی (آمستردام، پدرگواردیولا و هفت) به چشم می خورد. «نیوکمپ» ساخته منوچهر هادی، «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگزلو، «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، «پدرگواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت الله و «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی  عناوین سریال هایی هستند که به تازگی قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش خود را آغاز کنند.

 

«آمستردام» با بازی مهدی پاکدل

سریال آمستردام

سریال «آمستردام» به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.

مهدی پاکدل نقش اول این سریال را بازی می‌کند. در کنار او بازیگرانی مانند شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، نسیم ادبی، هنگامه قاضیانی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، رویا جاویدنیا و ارمیا قاسمی ایفای نقش کرده اند.

 

«هفت» دانشجوی خلافکار

سریال هفت

سریال «هفت» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده محصول سال ۱۴۰۰ است. مهدی هاشمی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امیرجعفری، بابک حمیدیان، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی، نوال شریفی، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی و نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از این قرار بود این سریال در هفت اپیزود ساخته شود که بنابر دلایلی به ۱۵ قسمت رسیده و داستانش محور درآمدزایی هفت دانشجو است که به راه‌ خلاف می رسند.

 

«پدر گواردیولا» و جدیدترین حضور مهران مدیری

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است. از نمونه کارهای او به عنوان فیلمنامه‌نویس می‌توان به آثاری همچون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد.

در سریال «پدرگواردیولا» مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی، نسیم ادبی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، نسیم ادبی، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی، مصطفی حبیبی‌منش به عنوان بازیگر جلوی دوربین سعید براتی رفته‌اند.

آرش عدل‌پرور یکی از خوانندگان عرصه موسیقی نیز در سریال «پدر گواردیولا» عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. فیلمبرداری این سریال، تیرماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.

در خلاصه داستان پدر گواردیولا آمده است: پدر گواردیولا که موضوعی اجتماعی دارد، قصه یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند...

 

«بهشت تبهکاران» جعفری‌جوزانی به نمایش خانگی می آید؟

سریال بهشت تبهکاران

«بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری‌جوزانی سال گذشته تولید شد و از آن به عنوان مینی سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی یاد شده است. عنوان شده بود  «بهشت تبهکاران» در قالب فیلم‌سینمایی باشد و حالا با بسط و گسترش داستان به یک سریال چند قسمتی تبدیل شده است. هر چند هنوز اطلاعات بیشتری از سوی سازندگان عنوان نشده است.

از مهران مدیری، جمشید هاشم پور، علی نصیریان، حسام منظور، بهنام تشکر، حمید گودرزی، هومن برق نورد، علی اوجی، رضا شفیعی جم، بیتا فرهی، لادن مستوفی، امیرحسین آرمان و رضا یزدانی به عنوان بازیگران  «بهشت تبهکاران» یاد شده است.

«بهشت تبهکاران» روایت تاریخی سال ۱۳۲۹ که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر «نصر» توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌ زار تهران به قتل رسید و رویدادهای قبل از ملی شدن صنعت نفت را تصویر می کند.

 

«نیوکمپ»

سریال نیوکمپ

منوچهر هادی بعد از تجربه ساخت سریال «نیسان آبی» و پیشتر از آن مجموعه‌هایی از جمله «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» و در حالی که از نگارش ساخت فصل دوم «نیسان آبی» خبر داده بود، به‌تازگی سریال جدیدی با عنوان «نیوکمپ» را در شبکه نمایش خانگی رو کرد.

سریال کمدی «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جست‌وجوی رویاهای کوچک‌شان روایت می‌کند که رویایی بزرگ درِ خانه آنها را می‌زند.

حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند و ایمان صفا،  فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی از بازیگران این سریال هستند و اکبر عبدی و حمید گودرزی در آن حضور افتخاری دارند.

 

«رهایم کن»، «آکتور» و «سرگیجه»

علاوه بر مجموعه های یادشده، این روزها سریال‌هایی چون «رهایم کن»، «آکتور»، «سرگیجه»، «سیاه چاله»، «دیو و ماه پیشونی» از پلتفرم‌های مختلف نمایش خانگی در حال پخش است.

البته پخش سریال «شبکه مخفی زنان» نیز از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده است. تکلیف ادامه  پخش این سریال از پلتفرم پخش کننده همچنان نامعلوم است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها