{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

10 سریال کمدی ایرانی به پیشنهاد هنر ام‌روز

10 سریال کمدی ایرانی به پیشنهاد هنر ام‌روز
کدخبر : 2806
خبرنگار:

سریال‌های پر بیننده‌ای که همچنان پس از گذشت چندین سال، ارزش دوباره و چندباره دیدن را دارند.

به گزارش هنر ام‌روز،  برخی از سریال‌های تولیدی اگر چه در زمان خود بسیار مناسب و جذاب و دیدنی هستند، اما به مرور زمان جذابیت آن‌ها از بین می‌روند و رغبتی برای دوباره دیدن آن‌ها وجود ندارد. اگر بخواهیم سریال‌هایی را که تاریخ انقضاء ندارند را مرور کنیم به ده سریال برمی‌خوریم.

 

1. ساعت خوش

saatekhosh

ساعت خوش نام سریالی تلویزیونی است که در سال ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ به کارگردانی مهران مدیری به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

2. زیر آسمان شهر

zir-e-aseman-shahr1

زیر آسمان شهر سریالی کمدی است که در سال ۱۳۸۰ خورشیدی از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

این سریال به دلیل پخش و گروه موفق، توانست از مجموعه‌های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود. در ادامه زیر آسمان شهر ۱، سری دوم سریال با حضور یک خانواده جدید (برزو ارجمند و شهرزاد جواهری) به روی آنتن رفت.

3. پاورچین

pava

پاورچین نام مجموعه تلویزیونی است که در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج تولید و پخش شد. کارگردانی این سریال را مهران مدیری بر عهده داشت و مهران مدیری و سیامک انصاری و جواد رضویان نیز نویسندگان آن بودند.

این سریال در زمان پخش خود به صورت همزمان از دو شبکه تهران و شبکه استانی اصفهان پخش شد.  به گفته مهران مدیری سریال پاورچین بعد از قهوه تلخ یکی از درخشان ترین کارهایش بوده است و همچنین جواد رضویان مشهور ترین نقش خود را در این سریال بازی کرده است .

4.خانه به دوش

download (1)

خانه‌به‌دوش یکی از مجموعه‌های طنز - اجتماعی تلویزیونی ایرانی است.

این مجموعه به کارگردانی رضا عطاران تولید و از شبکهٔ سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. این سریال به مناسبت ماه رمضان سال ۱۳۸۳ تهیه و تولید شده‌است.

5. آشپزباشی

870047

آشپزباشی نام یک مجموعه تلویزیونی است. این سریال از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است. هزینه ساخت این سریال چهار میلیارد تومان و درآمد حاصل از آن برای صدا و سیما ۱۶ میلیارد تومان بوده‌است.

6. متهم گریخت

photo_2020-10-18_22-48-56

متهم گریخت یک سریال تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد.

7. بزنگاه

bezangah-2

زنگاه عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای از سروش صحت و ایمان صفایی ساخته و در ماه رمضان سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم ایران پخش شده است.

این سریال (مطابق با آنچه در تیتراژ آن آمده) به حسن حامد هنرمند برجسته تئاتر و استاد رضا عطاران تقدیم شده است.این سریال آخرین ساخته ی رضا عطاران در تلویزیون می باشد .

8. پایتخت3

1298985089100932771207-1-th3

پایتخت ۳ نام فصل سوم از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت که به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده ساخته شده‌است؛ این مجموعهٔ در نوروز ۱۳۹۳ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این سریال از سوی ماهنامه همشهری آیه به عنوان دینی‌ترین و اجتماعی‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۳ برگزیده شد.

9. مسافران

mosaferan-series-03 

مسافران مجموعه‌ تلویزیونی ۶۹ قسمتی در ژانر طنز علمی–تخیلی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۹ تیر ۱۳۸۸ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

10.لیسانسه‌ها

ghesmat-12

لیسانسه‌ها یک مجموعهٔ تلویزیونی است که از شبکه سه پخش شده‌است. سروش صحت کارگردان و نویسندهٔ این سریال است. ایمان صفایی به همراه او نویسندگی این سریال را بر عهده دارد. فصل اول این سریال در ۲۸ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای از ۴ دی‌ماه ۱۳۹۵ شروع و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ پخش شد. پخش فصل دوم این سریال در ۴۰ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای از ۴ آذر ۱۳۹۶ شروع و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ به پایان رسید و فصل سوم آن به نام فوق لیسانسه‌ها در ۱۷ آبان ۱۳۹۸ روی آنتن رفت و در ۱۶ آذر ماه به پایان رسید. این سریال با استقبال خوب مردم مواجه شد که هوتن شکیبا به خاطر بازی در نقش حبیب بین مردم محبوب شد .

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها