{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

10 سریال کمدی از بهترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سریال‌های 2020 به پیشنهاد هنر ام‌روز

10 سریال  کمدی از بهترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سریال‌های 2020 به پیشنهاد هنر ام‌روز
کدخبر : 2811

در سال 2020 چیزهای زیادی برای خندیدن وجود نداشت. اما این سریال‌های کمدی به همه کمک کردند تا توام با تمامی مشکلات و تلخی‌ها، خنده‌ای بر لبان تماشاگران بنشانند.

به گزارش هنر ام‌روز، گاهی نیاز داریم که خنده و شوخی برایمان ادامه‌دار باشد. چیزی شبیه خنده‌های سریالی، قهقهه‌هایی بلند تا بتوانیم هر روز با آن‌ها خود و اطراف‌مان را شادتر کنیم تا راحت‌تر با مشکلات و جدیت زندگی روبه‌رو شویم. حال آن‌که در دنیای پر از درد و رنج فقط و فقط تصویر و حرکات آدم‌هایی خنده را بر لبان‌مان می‌آورند که در قالب فیلم‌ها و سریال‌ها می‌توانیم با آن‌ها زندگی کنیم تا کام‌مان را شیرین کنند و روزگار را هموار. در اینجا به ده سریال کمدی اشاره می‌کنیم که هیچ یک بر دیگری رجحان ندارد و همه سلسله‌وار معرفی شده‌اند.

Space Force -10

images (2)

نیروی فضایی یکی از سریال های شبکه نت فیلیکس است.

سریال The Office یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی سیتکام دو دهه اخیر تلویزیون است که بسیاری آن را یکی از برترین سریال‌های سیتکام تاریخ تلویزیون نیز می‌دانند. بااین‌حال، زمانی‌که پخش یک سریال کمدی سیتکام محبوب به پایان می‌رسد، طرفداران به‌دنبال یافتن یک جایگزین برای آن هستند. پس از اینکه نتفلیکس ساخت سریال Space Force را تایید کرد که در استیو کارل و گرگ دنیلز، به‌ترتیب بازیگر و شورانر، سریال آفیس قرار بود ساخته شود و کارل نقش اصلی آن را بر عهده داشت، بسیاری امیدوار شدند تا این سریال کمدی جدید جایگزینی برای سریال The Office باشد. 

نام سریال Space Force از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به‌عنوان شاخه ششم ارتش، گرفته شده است و داستان سریال نیز در این پایگاه نظامی فضایی و افرادی که در آن حضور دارند، جریان خواهد داشت. حال سریال Space Force آیا توانسته به سریالی که انتظارش را داشتیم تبدیل شود یا اینکه قرار است ما را ناامید کند؟

Dead to Me-9

3ee9a6f8-7b2e-4316-bdf1-10c77ee045d5

پشت هر لبخند و اشک رازی نهفته است‌       

سریال Dead to Me از آن دست سریال‌هایی است که با یک شروع نسبتا غافلگیر کننده و متفاوت شما را درگیر داستان خود می‌کند.  یک راز بزرگ در بینِ دوستیِ جِن و جودی وجود دارد و این می‌تواند برای بیننده جذابیت ایجاد کند. سریال طنز و درام را در ترکیبی خاص با هم ادغام کرده‌است. در طول سریال با لحظات خنده دار و طنز رو به رو می‌شوید که شما را به شور می آورد. مثل رفتار های عجیب و غریب جودی هال و عکس العمل های بامزه ای که جِن هاردینگ نسبت به این موقعیت ها انجام می‌دهد که واقعا بامزه درست شده‌اند. همینطور در کنارِ این صحنه های طنز، ما شاهد صحنه های بسیار تلخی در طول سریال هستیم. مخصوصا وقتی که واقعیت هایِ اصلیِ سریال رو می‌شود، در این لحظات عکس العمل های جِن و در فصل دوم جودی بسیار دیدنی است.

Kidding-8

kidding-tv-show-8-1024x576

مجموعه kidding یک درام کمدی تلویزیونی است که توسط دیو هولستین برای شبکه showtime ساخته‌شده و تا کنون ۲ فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است ، شما با یک سریال طنز معمولی روبرو نخواهید بود، kidding دنیای جدیدی را برای شما به نمایش می‌گذارد ، دنیایی که پشت پرده زندگی همگی ما وجود دارد اما تعداد کمی از ما در آن زندگی می کنیم. سریال kidding یک مجموعه فانتزی ، موزیکال و لذت بخش است که با استفاده از آوای زیبای موسیقی در قسمت های مختلف انتقال حس داستان به بیننده را دوچندان کرده است. پکیج کاملی از احساسات انسانی شامل عشق،مهربانی ، غم، افسردگی و . . ‌. در قالب یک داستان هوشمندانه گنجانده شده و به دست هنرمند قهاری به نام جیم کری سپرده شده و به نمایش درآمده است.

killing Eve-7

Killing-Eve-Season-3-poster فصل سوم قویتر و جذابتر از فصل‌های پیشین پیش می‌رود و پیچیدگی بیشتری دارد ، هنوز هم نمی‌توان از عنوان عالی برای توصیف آن استفاده کرد ولی تماشای آن برای شما لذت بخش خواهد‌بود و همچنین نوید آینده ای خوب و تماشایی برای فصل بعدی را می دهد. سریال killing Eve هم مانند سریال های فانتزی جدید از تمِ کمدی سیاه استفاده کرده و می توان گفت این موضوع به نحوی در سریال های جدید مُد شده است! همچنین مورد مشابه دیگری که بین سریال killing Eve و مجموعه های جدید دیگر تلویزیونی می توان دید استفاده از نوشته‌هایی با رنگ‌های روشن و فونت های فانتزی و همچنین عدم پایبندی به پخش تیتراژ ابتدایی یا زمان پخش آن است که در سریال های دیگری نیز مشابه آن را تجربه کرده ایم.

 

Ted Lasso-6

unnamed (1)

اگر به دنبال یک سریال صرفا طنز می‌گردید، سریال تد لسو به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی‌شود! چراکه تد لسو بیشتر از اینکه یک سریال طنز باشد یک سریال انگیزشی‌ست که قدرت باور را نشانه رفته است. اگر به شکل دیگری به این سریال نگاه کنید، مسلما تاثیر لازم را نخواهید گرفت. تد لسو شخصیت بامزه و یا اتفاقات آنچنان خنده‌دار در دل خود ندارد. بیشتر دقایق اصلی سریال به جای اینکه شما را به خنده بیندازد، شما را به فکر فرو می‌برد. اما با این حال سریال حس و حال خوبی دارد. سرچشمه‌ی این حس، شخصیتهای سریال مخصوصا شخصیت تد لسو است که بسیار پرانرژی‌ست و به راحتی شما را درگیر داستان می‌کند. درگیری که تا دقایق پایانی فصل اول ادامه پیدا می‌کند.

RICK AND MORTY-5

17rickandmorty-jumbo

ریک و مورتی برگشته اند با داستان‌ها و ماجراجویی‌های عجیب و غریبشان تا شما را به فکر فرو ببرند و  خنده را روی لبانتان بکارند‌. داستان‌هایی که پر از خلاقیت و ایده‌های بکرِ علمی و تخیلی است. در عین اینکه بامزه و شیرین است. مسائل خارق العاده‌ای را نیز به تصویر می کشد‌. شوخی‌های کلامی به همراه شوخی‌های بصری و وارد شدن به دنیای بی نهایت از علم و تخیل ترکیبی جذاب و منحصر به فرد در این سریال به وجود آورده است.

Never Have I Ever-4

NHIE_102_Unit_00656R

رگز تا به حال نداشته‌ام) یک سریال تلویزیونی کمدی و درام نوجوانان آمریکایی است.

این مجموعه در ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ در نتفلیکس اجرا شد و دربارهٔ یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی هندی است که با مرگ پدرش سر و کار دارد. این سریال نظرات بسیار مثبتی دریافت کرده‌است.

این سریال به عنوان لحظه ای در آب برای نمایش جنوب آسیا در هالیوود توصیف شده و به دلیل شکستن کلیشه‌های آسیایی مورد ستایش قرار گرفته‌است. داستان دربارهٔ دوی ویشواکومار، دختر ۱۵ ساله ای در از شرمن اوکس، کالیفرنیا است. دوی بعد از یک سال ترسناک می‌خواهد وضعیت اجتماعی خود را تغییر دهد، اما دوستان، خانواده و احساسات این کار را برای او راحت نمی‌کند.

پس از فوت پدرش موهان، دوی قدرت استفاده از پاهای خود را به مدت سه ماه از دست می‌دهد. سال بعد، او سعی می‌کند با غم و اندوه، هویت هندی و زندگی مدرسه ای خود مقابله کند، همچنین رابطه اش را با مادرش، نالینی، دختر عموی زیبای خود، کامالا و دیگر دوستانش بهبود ببخشد.

این سریال بیشتر توسط تنیسور حرفه ای جان مک آنرو و یکی از قسمت‌های آن توسط اندی سمبرگ روایت می‌شود.

 Upload-3

9377f5f2-15de-4426-b7fc-c811ba24d6be

بارگذاری یک مجموعه تلویزیونی علمی–تخیلی و طنز آمریکایی به کارگردانی گرگ دنیلز است. این مجموعه تلویزیونی در ۱ مه ۲۰۲۰ توسط پرایم ویدئو منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی و زینب جانسون اشاره کرد.

در سال ۲۰۳۳، انسان ها می توانند بعد از مرگ خود را در یک محیط مجازی "بارگذاری" کنند. نیتن که یک برنامه نویس است، در اثر تصادف می میرد و در برنامه بسیار گران لیک ویو بارگذاری می شود. اما خیلی زود می فهمد که کاملاً تحت کنترل دوست دختر زنده اش، اینگرید، قرار دارد. او سعی می کند با خوبی ها و بدی های آن بهشت دیجیتال کنار بیاید و با اپراتور خدمات مشتریان خود به نام نورا پیوندی برقرار می کند. نورا تحت فشار کارش است، پدرش به زودی می میرد و نمی‌خواهد بارگذاری شود و در کنار این مسائل، کم کم حسی نسبت به نیتن پیدا می کند. در گذر اتفاقاتی، او به این نتیجه می رسد که تصادف نیتن عمدی بوده و عده ای می خواسته اند او را بکشند.

Truth Seekers-2

The-Truth-Seekers

دو قسمت اول برای اولین بار در جشنواره کن سریز در 10 اکتبر سال 2020 اکران شد ، دنبال شد توسط Prime Video در تاریخ 30 اکتبر 2020 منتشر شد.

حقیقت جویندگان یک مجموعه کمدی ماورا aboutالطبیعه درباره تیمی از محققان ماوراran الطبیعه نیمه وقت هستند که برای کشف و فیلمبرداری از مشاهدات شبح در سراسر انگلستان با یکدیگر همکاری می کنند و ماجراهای خود را به اشتراک می گذارند یک کانال آنلاین برای دیدن همه با این حال ، همانطور که آنها کلیساهای خالی از سکنه ، سنگرهای زیرزمینی و بیمارستان های متروکه را با مجموعه ای از گیزم های تشخیص شبح خانگی به دست می آورند ، تجربه های ماورا طبیعی آنها بیشتر شروع می شود ، وحشتناک تر و حتی کشنده است ، زیرا آنها شروع به کشف توطئه ای می کنند که می تواند برای آرماگدون ایجاد کند کل نژاد بشر واقع در دنیایی اسرارآمیز و مملو از هیولاهایی ترسناک و دور از چشم ، حقیقت جویان طنز را با ترس آمیخته است.

یک پسر تنها که در "خسته کننده ترین کاری که می توانید داشته باشید" کار می کند - نصب پهنای باند . اما او از شغل خود به عنوان پوششی برای انجام تحقیقات غیر طبیعی آماتوری استفاده می کند. فراست شخصیت خود را به عنوان کسی توصیف کرد "گمشده و به دنبال حقیقت در بسیاری از جنبه های زندگی خود است." گاس توسط شخص بسیار نزدیک خود - کسی که از آن زمان درگذشته است ، به فراطبیعی تبدیل شد. و اکنون ، بخشی از تلاش وی برای یافتن حقیقت در مورد فوق العاده همچنین در مورد ایجاد ارتباط با این شخص از دست رفته است.

1- Teenage Bounty Hunters

Teenage-Bounty-Hunters-Season-1-Netflix-1024x576

سریال Teenage Bounty Hunters یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر کمدی و جنایی است که ساخت آن برعهده کتلین جوردن بوده و در تاریخ 14 آگوست 2020 (24 مرداد 99) ازطریق شبکه تلویزونی نتفلیکس منتشر شد. از بازیگران این سریال می توان به مدی فیلیپس، آنجلیکا بته فلینی، کادئم هاردیسون، ویرجینیا ویلیامز و مکنزی آستین اشاره کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها