{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اخبار تلویزیون| سریا ل محرمی تلویزیون کلید خورد/ پخش جدید رادیو فیلم با "زیر درخت هلو"

اخبار تلویزیون| سریا ل محرمی تلویزیون کلید خورد/ پخش جدید رادیو فیلم با "زیر درخت هلو"
کدخبر : 3009

مجموعه تلویزیونی "در کنار پروانه‌ها" به کارگردانی داریوش یاری در شهریار جلوی دوربین رفت تا برای ایام محرم خودش را به آنتن برساند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی از شروعِ تولید سریال محرمی تلویزیون، تدارک شبکه‌های استانی صداوسیما برای رمضان 1400، پخش پشت صحنه سریال "نوروز رنگی" از شبکه پنج و پخش فیلم ایرج طهماسب و حمید جبلی در رادیو فیلم همراه با جزئیات در ادامه آمده است:

داریوش یاری «در کنار پروانه‌ها» را کلید زد/ شروع سریال محرمی

سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در شهریار جلوی دوربین رفت. این سریال درامی خانوادگی با پس‌زمینه‌های مذهبی است که در یکی از ویلاهای شهریار اواسط هفته جاری جلوی دوربین رفت. تصویربرداری این مجموعه با حضور سامرند معروفی، بیتا سحرخیز و شهین تسلیمی آغاز شده است.

داستان این سریال درباره جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.

در این سریال بازیگرانی چون سامرند معروفی، وحید رحیمیان، نگار عابدی، شهین تسلیمی، بیتا سحرخیز،  محمود جعفری، الناز اسماعیلی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

«در کنار پروانه‌ها» مجموعه تلویزیونی شبکه دو سیما در ایام محرم خواهد بود.

تدارک شبکه‌های استانی صداوسیما برای رمضان 1400

شبکه‌های استانی صداوسیما با تدارک بیش از 2 هزار و 435 ساعت ویژه‌برنامه رادیویی و تلویزیونی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند. بر این اساس علاوه بر برنامه‌های روتین که با موضوع ماه رمضان تولید و پخش می‌شوند، 989 ویژه‌برنامه سحرگاهی هم با مدت زمان 64 هزار و 950 دقیقه و 990 ویژه‌برنامه افطار هم با مدت زمان 63 هزار و 375 دقیقه تولید خواهد شد.

همچنین طی ماه رمضان امسال، 1050 برنامه جزءخوانی قرآن کریم با مدت زمان 70 هزار و 200 دقیقه هم از سیمای مراکز پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های سحر سیمای مراکز در ماه مبارک رمضان شامل برنامه‌هایی همچون «بهشت اجابت»، «تاج بندگی»، «نسیم سحری»، «اهل سحر»، «سحرخیزان»، «شوق وصال»، «ساحل آرام»، «خلوتگه راز»، «نسیم سحر»، «اوباشدانلیق»، «سحر زمزمه سی»، «به ره و رووناکی»، «به وقت وصال»، «سحوره»، «نسیم رحمت»، «معاشران» هستند و عناوینی همچون «یک شهر ضیافت»، «قبول باشه»، «وصل نیکان»، «ماه رویایی»، «ماه باران» و… هنگام افطار پخش می‌شوند.

صدای استان‌ها هم برای ماه رمضان امسال تدارک دیده است به طوری که بیش از 297 ساعت ویژه‌برنامه متنوع برای پخش از 33 رادیوی استانی تولید می‌شود.

«راه بهشت»، «نشان افتخار»، «بوی افطار»، «بفرمایید افطار» از جمله برنامه‌هایی‌اند که به همین مناسبت تولید و پخش خواهند شد.

ترکیبی، ترکیبی ساده، ترکیبی نمایشی، مجله‌ای، مسابقه، نمایش، مستند، شعر، سخنرانی، پرسش و پاسخ و میزگرد، ساختارهایی‌اند که برنامه‌های ماه رمضان صدای استان‌ها در قالب آن‌ها روی آنتن می‌روند.

محورهای برنامه‌سازی رادیویی در مراکز ویژه ماه رمضان شامل ترویج فرهنگ سفره‌های افطاری ساده، اکرام و اطعام نیازمندان به عنوان یک کار ویژه در شرایط بد اقتصادی کنونی، معرفی تاریخچه فعالیت مساجد معروف، کرونا و روزه‌داری، اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت‌وگو با خیرین و معرفی آنها، گفت‌وگو با فعالان قرآنی، غذاهای محلی ویژه ماه رمضان در مناطق مختلف ایران و همدلی، مواسات و کمک‌های مؤمنانه است.

پخش پشت صحنه «نوروز رنگی» از شبکه پنج

مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ویژه نوروز 1400 تولید شد.

این سریال کمدی به کارگردانی علیرضا مسعودی (مشهدی) و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در 20 قسمت ساخته شد و بازیگرانی مثل یوسف تیموری، هادی عامل هاشمی، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، رابعه اسکویی، داریوش سلیمی، شاهو رستمی، جواد خواجوی، ماهان عبدی، الهه جعفری، سیمین بهفر، سیما خالقی، حدیثه زارعی، محمد اسلامی، سینا رازقی، محمدامین سلیمی راد، سیاوش مفیدی، حمیدرضا حافظ شجری و ... در آن ایفای نقش کردند.

داستان سریال روایتگر روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌های دهه 1360 است که در عینِ طنز و سرگرمی به سنت‌‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس می‌پردازد.

آخرین قسمت سریال «نوروز رنگی» پنجشنبه 19 و پشت صحنه این سریال جمعه 20 فروردین ماه ساعت 23 پخش می‌شود.

پخش رادیو فیلم "زیر درخت هلو" از رادیو نمایش 

فیلم سینمایی "زیر درخت هلو" را ایرج طهماسب کارگردانی کرده که آن را به همراه حمید جبلی  نوشته  است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در خانواده عارف‌پور هر کسی شب قبل از مرگ، در خواب می‌فهمد که فردا ساعت17 خواهد مرد.

در این فیلم سینمایی ایرج طهماسب، حمید جبلی، فاطمه معتمد آریا، شهره لرستانی و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رادیو فیلم "زیر درخت هلو" به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری علی حاجی نوروزی، تنظیم  رادیویی و گویندگی بهرام سروری‌نژاد، جمعه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها