{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال رمضانی شبکه «شما»؛ آتش تقی پور «خانه آقاجان» را مهیا می کند/ بازگشت رابعه اسکویی به سیمای استانی/ همراه با عکس

سریال رمضانی شبکه «شما»؛
آتش تقی پور «خانه آقاجان» را مهیا می کند/ بازگشت رابعه اسکویی به سیمای استانی/ همراه با عکس
کدخبر : 3200

سریال «خانه آقاجان» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، «خانه آقاجان» مجموعه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی حاتم معصومی و کارگردانی علی حسن‌زاده و حاتم معصومی است که با آغاز ماه مبارک رمضان یعنی چهارشنبه 25 فروردین ماه از شبکه «شما» پخش خواهد شد.

این سریال در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای توسط مرکز زنجان تولید شده و قرار است هر شب بعد از اذان مغرب به افق تهران حوالی ساعت 20 روی آنتن برود، بازپخش آن هم برای ساعت‌های 2:35 و 11:35 روز بعد در نظر گرفته شده است.

حاتم معصومی تهیه کننده، مجری طرح و یکی از کارگردانان سریال «خانه آقاجان» با اشاره به اینکه تصویربرداری این سریال حدود 2 ماه و نیم در استان زنجان انجام شده خاطرنشان کرد: تصویربرداری سریال نیمه دوم تیرماه 99 در زنجان کلید خورد و اواخر شهریورماه به پایان رسید. 

وی ادامه داد: هر چند «خانه آقاجان» در دوران شیوع کرونا دوربین رفت اما خدا را شاکریم که هیچ کدام از اعضای تیم سازنده و هنرمندان حاضر، درگیر بیماری نشدند و دلیل این امر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بود.

تهیه کننده «خانه آقاجان» با اشاره به اینکه  این سریال درون مایه طنز دارد، درباره قصه آن گفت: توجه به موضوعات اجتماعی، خانواده بومی و احترام به کهنسالان قصه این سریال را تشکیل می‌دهد ضمن اینکه سعی شده با بهره‌گیری از مولفه‌های بومی و محلی، علاوه بر پرداختن به فرهنگ و سنت‌های بومی استان، لحظه‌های شاد و مفرحی برای مخاطبان فراهم شود.

«خانه آقاجان»، روایت‌گر داستان خانواده‌ای است که پدرشان از دیرباز در حوزه صنایع‌دستی فعال است و دختران وی که همگی ازدواج کرده‌اند، در کنار همسران‌شان تحت سرپرستی پدر، در صدد توسعه صنعت دستی ملیله‌سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال‌زایی هستند.

پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزوهای دور و درازش، جلای وطن کرده و در خارج از کشور به سر می‌برد، تحت تاثیر جامعه مادی‌گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می‌نگرد، رابطه خوبی با دامادها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است و این اختلافات و تفاوت‌ها، ماجراهای تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه‌ای تماشایی را مهمان خانه مخاطبان خواهد کرد.

آتش تقی‌پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی، حسن اسدی، گلشن پیرخانقاه، علی الوانی، عباس ادیبی، هانیه عیوضی، محمدرضا بیات، رویا صالحی، محمدمتین مولوی، صفرعلی کریمی، اسماعیل معصومی، صمد قره باغی، مهدی سیاری، مجید سیاری، اسنا ابوالحسنی، محمدباقر محمدی، علی سلامی و حسین رستمی بازیگران «خانه آقاجان» هستند. 

از دیگر عوامل تولید این سریال می‌توان به طراح فیلمنامه: نازی حیدری، نویسنده: علی حسن زاده، مدیر نور و تصویر محمدتقی سپهری، صدابردار: حمید کرمانی، طراح صحنه: رسول علیزاده، طراح لباس: مریم بهادری، طراح گریم: بهرام علی اکبری و تدوین: جلال حبیب مهر اشاره کرد.

3d2b614b-37e4-4ca8-ba92-e335fd560e7a

6794beec-f8b8-4196-bf32-b5971a38f891deb43666-d049-4631-9548-9720fec4be62

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها