{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پس از پایان دوران قرنطینه عمومی؛ با بهبود باران کوثری «ملکه گدایان» جلوی دوربین می رود

پس از پایان دوران قرنطینه عمومی؛
با بهبود باران کوثری «ملکه گدایان» جلوی دوربین می رود
کدخبر : 3251

رحمان سیفی آزاد با اعلام این خبر که فصل دوم سریال «ملکه گدایان» با کاهش موج چهارم کرونا جلوی دوربین می رود؛ بر اهمیت سلامت عوامل تولید کار تاکید کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، رحمان سیفی آزاد تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «ملکه گدایان» گفت: به دلیل شرایط پیچیده کرونا در کشور و تبعیت از دستورات سازمان سینمایی تصویربرداری فصل دوم این پروژه متوقف شده است.

وی افزود: تصویربرداری فصل دوم سریال «ملکه گدایان» پس از کاهش شیوع کرونا و انجام تست های کرونایی از همه عوامل تولید و همچنین بهبودی باران کوثری از بیماری کرونا و نیز اعلام وضعیت عادی در کشور آغاز می شود.

سیفی آزاد در پایان تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین دغدغه ما سلامت افراد گروه است و تلاش خود را به کار می بریم تا بتوانیم در کنار سلامت عوامل تولید، فیلمبرداری این اثر را به پایان برسانیم.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: امروز تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره … حتی شما … 

سریال «ملکه گدایان» محصول نبراس پیکچرز است که رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال هستند و هم اکنون از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

در خلاصه این سریال آمده است:البرز شیمیدان ساکن آلمان است . پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ....

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها