{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

قسمت دوم فیلم "دانتون ابی" ساخته شد

قسمت دوم فیلم "دانتون ابی" ساخته شد
کدخبر : 3367

"داونتن ابی ۲" ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، فکوس فیوچرز اعلام کرد که فیلم "داونتن ابی ۲" (Downton Abbey 2) را کریسمس آینده پخش می‌کند. بازیگران قسمت اول فیلم همگی برای فیلم دوم که فیلمبرداری آن هفته‌ی گذشته آغاز شده بازخواهند گشت. "هیو بانویل"، "میشل داکری"، "ایملدا استاونتن" و "مگی اسمیت" از جمله بازیگران قسمت اول بودند.

علاوه بر این بازیگران، "هیو دنسی"، "لورا هداک"، "ناتالی بی"، و "دامینیک وست" به پروژه ملحق خواهند شد. "جولین فلوز" خالق "داونتن ابی" بار دیگر فیلمنامه‌ی این فیلم را به نگارش درآوده است. "سایمون کورتیس" نامزد امی و بفتا این دنباله را کارگردانی خواهد کرد.

به گزارش ۳۰نما، قسمت اول فیلم "داونتن ابی" (Downton Abbey) که بیش از ۲۳۰ میلیون دلار فروخت، بر اساس سریال پربیننده‌ای به همین نام (Downton Abbey) به تولید رسید و داستانی روایت کرد که حدوداً یک سال و نیم پس از نسخه‌ی تلویزیونی روی می‌داد. در سال ۱۹۲۷ کاخ باکینگهام به اطلاع رابرت و کورا کرالی می‌رساند که ارل و کنتس گرانتام، شاه جرج پنجم و ملکه ماری از داونتن ابی دیدار خواهند کرد.

"داونتن ابی" استودیوی فکوس و کارنیوال که با بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری به تولید رسیده بود، در هفته‌ی اول اکران در آمریکا ۳۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم از مخاطبین "سینمااسکور" نمره‌ی A و از "پست‌ترک" امتیاز ۴.۵ ستاره دریافت کرد.

"داونتن ابی ۲" ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها