{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شبکه ‌آی‌فیلم "پاورچین" را بازپخش می‌کند

شبکه ‌آی‌فیلم "پاورچین" را بازپخش می‌کند
کدخبر : 3391

تلویزیون با تمام شدن "نقطه‌چین" به سراغ اثر دیگری از مهران مدیری می‌رود و رادیو فیلم هم کنداکتور را در اختیارِ فیلم "ندارها" محسن تنابنده قرار داد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، پخش سریال "پاورچین" از هفته آینده، ساخت انیمیشنی از حکایت‌های سعدی، اجرای طنز ورزشی توسط محمدرضا احمدی و پخش ندارها با بازی محسن تنابنده در رادیو فیلم به همراه جزئیات آمده است که در ادامه بخوانید:

مهران مدیری با «پاورچین» به ‌آی‌فیلم می‌آید

«پاورچین» از سری طنزهای ساخته مهران مدیری، از یکشنبه 5 اردیبهشت، برای مخاطبان این شبکه به نمایش گذاشته می‌شود. «پاورچین» سال‌های 1381 و 1382 در شبکه پنج سیما تولید و پخش شد. پیمان قاسم‌خانی به همراه مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله نویسندگی این مجموعه را برعهده داشتند.

مهران مدیری، جواد رضویان، سحر زکریا، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، شقایق دهقان، سحر ولدبیگی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی، وحید مهین دوست و... در «پاورچین» نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

آی‌فیلم این سریال را هر روز ساعت ساعت 18 پخش می‌کند و تکرار آن را در ساعت‌های 2 بامداد و 10 صبح نمایش می‌دهد.

حکایات بوستان سعدی انیمیشن شد

مجموعه پویانمایی «سفرهای سعدی» در 26 قسمت و با موضوع حکایات بوستان سعدی در صداوسیمای مرکز فارس تولید شده است. به گفته رئیس سیمای استان‌های صداوسیما ویژگی مجموعه سفرهای سعدی این است که این شاعر، خود در دل ماجراها نقش دارد و تنها راوی قصه‌ها نیست.

روایت داستانی این پروژه از شیراز آغاز می‌شود و قصه با استناد به اسناد تاریخی و کتاب‌های سعدی در مسیر سفر او در جریان است. در ساخت این اثر که با تکنیک سه‌بعدی تولید شده، تمام استاندارهای تولید حرفه‌ای مد نظر قرار گرفته تا به عنوان اثری فاخر، بتواند فراتر از مرزها دیده شود.

مجموعه پویانمایی سفرهای سعدی به تهیه‌کنندگی الهام نادری فرید و گروه کارگردانی علیرضا مسکوکی و سامان عبدی‌نژاد در دو فصل 13 قسمتی تولید شده است؛ این اثر که سرپرستی نویسندگان آن را عباس کریمی عباسی بر عهده داشته به سفارش سیمای استان‌ها در صدا وسیمای مرکز فارس با مدت زمان 286 دقیقه تولید شد.

طرح تولید این مجموعه در سیمای استان‌ها به تصویب رسیده و قرار است پس از اتمام 26 قسمت فصل‌های اول و دوم، نگارش و تولید 26 قسمت بعدی آغاز شود.

محمدرضا احمدی طنز ورزشی اجرا می‌کند

«شوت نزن عزیز» برای نقل رویدادهای ورزشی هفته با زبان طنز، با اجرای محمدرضا احمدی، ابوالفضل آقاخانی و امین قاضی در فضایی مفرح به مدت یک ساعت روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه با دستمایه قرار دادن موضوعات متنوع ورزشی، اخبار، رویدادها، گفت‌و‌گوهای ورزشی و حواشی ورزشی پخش خواهد شد.

«شوت نزن عزیز» به تهیه‌کنندگی اسماعیل باستانی روزهای پنجشنبه ساعت 17 تا 18 از رادیو صبا پخش می‌شود.

پخش همه روزه ترتیل قرآن کریم از شبکه جام‌جم

در ماه مبارک رمضان، هر روز تلاوت یک جزء از قرآن کریم تقدیم مخاطبان شبکه جام جم می‌شود. این تلاوت‌ها در مرکز اسلامی لندن برگزار شده و توسط قاریانی از کشورهای ایران، عراق، افغانستان و سایر کشورهای مسلمان تلاوت می‌شود.

پخش تمامی آیات با زیرنویس انگلیسی و فارسی همراه است. این تلاوت‌ها، همه روزه، ساعت 16 به وقت تهران برابر با 13:30 دقیقه به وقت وین از شبکه جام جم پخش می‌شود.

«ندارها» با بازی محسن تنابنده شنیدنی می‌شود

فیلم سینمایی «ندارها» سوم اردیبهشت‌ماه از برنامه «رادیو فیلم» پخش می‌شود.  پژمان بازغی، هانیه توسلی، محسن تنابنده، مریم بوبانی، بهرنگ علوی، کیانوش گرامی و ... از بازیگران «ندارها» هستند و علیرضا طالب‌زاده نویسندگی و محمدرضا عرب کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

رادیو فیلم «ندارها» روز جمعه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ، ردیف 107.5 پخش می‌شود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها