{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

به‌جای حاشیه‌ها به محتوا توجه کنید!

به‌جای حاشیه‌ها به محتوا توجه کنید!
کدخبر : 3417

شباهت «یاور» با «حشمت فردوس» دستوری نبود.

به گزارش هنر ام‌روز، زهرا سعیدی روز گذشته در مصاحبه با تسنیم درباره شباهت سریال «یاور» به «ستایش» گفته بود: «در حقیقت شبکه سه سفارش کرده و عمداً خواستند این شخصیت، شخصیتی باشد مثل حشمت فردوس. به نویسنده سفارش کردند داستانی بنویسد شخصیت حشمت فردوس تکرار شود.»

آرمان زرین‌کوب تهیه کننده سریال «یاور» ادعای بازیگر سریال که گفته بود این شباهت با تاکید شبکه انجام شده را تکذیب کرد و به مهر توضیح داد: نه شبکه از ما خواسته است که حشمت فردوس دیگری را درست کنیم و نه تیم سازنده سریال چنین هدفی داشته است و اساساً یک قصه و شخصیت تا به جمع بندی نرسد شکل نمی‌گیرد. تلویزیون دنبال این بود که سریالی با یک درام اجتماعی و با مضمونی خانوادگی ساخته شود، سریالی که مخاطبش را جذب کند و چون نویسنده این سریال همان نویسنده «ستایش» بود شاید تلویزیون ویژگی‌هایی را که باعث شد سریال «ستایش» پرمخاطب شود خواسته باشد یعنی سریالی نوشته شود که صاحب ویژگی‌های جذب مخاطب باشد ولی اینکه مستقیماً بگویند شخصیت سریال هم مثل همان حشمت فردوس باشد اینگونه نبوده است.

داریوش ارجمند انتخاب شد چون به نظر ما نزدیک تر به این نقش بود. در این سن و سال بازیگر با چنین شخصیتی کمتر داریم و چون آقای ارجمند مسلط به نوشته‌های سعید مطلبی بود انتخاب شد. فکر می‌کنم چون مخاطب پس زمینه‌ای از او در ستایش دارد می‌گوید این همان حشمت فردوس است به نظرم باید بیشتر به مضمون و محتوا توجه کنند و وارد این حاشیه‌ها نشوند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها