{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اکبر عبدی در «روزهای آبی» به ایستگاه پایانی رسید

اکبر عبدی در «روزهای آبی» به ایستگاه پایانی رسید
کدخبر : 3703

«روزهای آبی» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در مراحل پایانی ضبط و تدوین قرار گرفته و به زودی، آماده پخش از رسانه ملی می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، سریال تلویزیونی «روزهای آبی» که به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در حال تصویربرداری در شمال کشور بود، حالا در مراحل پایانی ضبط و تدوین همزمان قرار گرفته و به زودی، آماده پخش از رسانه ملی می‌شود.

همزمان با قرار گرفتن این پروژه تلویزیونی در مراحل پایانی تولید، موسیقی این اثر نیز توسط بابک زرین ساخته شد.

«روزهای آبی» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه ۵ سیما در بهار ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و این روزها در آخرین مراحل آماده‌سازی است.

موضوع این سریال که در ژانر خانوادگی تولید شده است به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار داستان است.

اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری از جمله بازیگران این پروژه تلویزیونی هستند.

از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری اشاره کرد.

سایر عوامل «روزهای آبی» هم عبارتند از علی عبدی دهسرخ مجری طرح، هاشم علی‌اکبری مدیر تولید، رامین راست‌جو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیر برنامه‌ریزی، افشین سنگ‌چاپ دستیار اول کارگردان، حمید شهیری طراح صحنه، محسن ملکی طراح گریم، عاطفه غلامپور طراح لباس، ویدا صادقی منشی صحنه، زهره صباغیان تدوینگر، محسن گوهرشناس مدیر تدارکات، امیر رضایی شریفی عکاس و نسیم اسدپور مشاور رسانه‌ای.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها