{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال‌های طنز به آنتن تلویزیون آمدند

سریال‌های طنز به آنتن تلویزیون آمدند
کدخبر : 3938

تلویزیون با مجموعه‌های جدید به سراغ سه سریال طنز رفته تا بتواند شانس خود را برای بالا‌بردن مخاطبان امتحان کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، فهیمه پناه‌آذر در همشهری نوشت: با پایان سریال‌های ویژه ‌ماه رمضان، تلویزیون با مجموعه‌های جدید به سراغ سه سریال طنز رفته تا بتواند شانس خود را برای بالا‌بردن مخاطبان امتحان کند.

زیرخاکی با برق‌نورد و پژمان جمشیدی

شبکه اول پخش تیزرهای "زیرخاکی2" را آغاز کرده‌؛ سریالی به کارگردانی سامان جلیل که فصل یک آن با بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی‌فر جزو سریال‌های نسبتا موفق سیما بود و این بار بدون حضور حجازی‌فر سریال تولید شده و هومن‌برق‌نورد جای هادی حجازی‌فر را گرفته و ستاره پسیانی، گیتی قاسمی و نسرین نصرتی هم از بازیگران جدید زیرخاکی‌‌اند. این سریال هم مضمون طنز دارد و بعد از "احضار" علیرضا افخمی که براساس اعلام رسانه ملی جزو سریال‌های پرمخاطب در شب‌های رمضان شده، روی آنتن خواهد رفت.

صبح آخرین روز در شبکه2

شبکه2 هم بعد از پایان "بچه مهندس" به سراغ زندگی شهید شهریاری رفته و "صبح آخرین روز" را که در مرکز زنجان ساخته شده به زندگی دانشمند هسته‌ای شهید مجید شهریاری می‌پردازد. این مجموعه قرار بود در شبکه یک پخش شود و بعد از آن نام شبکه سه سیما هم به میان آمد اما در آستانه ‌ماه رمضان تهیه‌کننده سریال از تقاضای هر سه شبکه یک، دو و سه خبر داد؛ سرانجام هم نصیب شبکه دو سیما شد. سریال در 30قسمت و با بازی سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی و میرطاهر مظلومی روی آنتن می‌رود و نقش شهریاری را کاوه خداشناس بازی کرده است.

بوتیمار با مرجانه گلچین و حمید لولایی

سریال طنز "بوتیمار" قرار بود نوروز1400روی آنتن برود و مدیران تا دقیقه آخر تصمیم به پخش سریال داشتند اما در نهایت تصمیم بر این شد که "گاندوی"2 پخش شود؛ سریالی که در قسمت‌های پایانی خود به ناگهان دیگر پخش نشد و مقرر شد که سریال بعد از انتخابات روی آنتن برود. در بوتیمار که علیرضا نجف‌زاده آن را کارگردانی کرده، بازیگران سریال‌های طنزپرببینده در دهه‌80 دیده می‌شود.

نام حمید لولایی و مرجانه گلچین در میان بازیگران سریال دیده می‌شود. بوتیمار بعد از"یاور" سعید سلطانی پخش می‌شود. نجف‌زاده کارگردان سریال می‌گوید: "قصه‌های اجتماعی از بطن جامعه نشات می‌گیرد. با توجه به اینکه بیش از یک سال است که جامعه درگیر کروناست هم سعی کردیم به کرونا نگاه ویژه‌تری داشته باشیم و تلاش کردیم نگاهی شیرین و طنز به این یادگار تلخ در این مقطع از تاریخ وجود داشته باشد."

وی که قبل‌تر سریال "زوج و فرد" را روی آنتن داشت، معتقد است که بوتیمار موفق‌تر از زوج و فرد خواهد بود. هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، ندا کوهی و... از بازیگران سریال هستند.

روزهای آبی در شبکه5

شبکه5 که شب‌های رمضان موفق به پخش "رعد و برق" افخمی نشد و سریال کره‌ای را جایگزین کرد، بعد از رمضان "روزهای آبی" را روی آنتن می‌آورد. نخستین قسمت از این سریال که محمدرضا حاجی‌غلامی ساخته و پرویز امیری تهیه‌کنندگی کرده، قرار است همزمان با عید سعید فطر از پنجشنبه 23اردیبهشت‌ماه ساعت 23پخش خودش را آغاز کند. این سریال در 26قسمت 40دقیقه‌ای با بازی اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری و سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی و رامین ناصر نصیر پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها