{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«بزنگاه» جایگزین «متهم گریخت» می‌شود

«بزنگاه» جایگزین «متهم گریخت» می‌شود
کدخبر : 4007

مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» که از پرحاشیه‌ترین و جنجالی‌ترین سریال‌های کارنامه رضا عطاران است، از یکشنبه ۲۶ اردیبهشت روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری هنرآنلاین، عطاران که با چهار سریال طنز خود حاکم مطلق تلویزیون در میانه‌های دهه ۸۰ بود، به دلیل حاشیه‌های تمام‌نشدنی «بزنگاه» برای همیشه عطای سریال ساختن را به لقایش بخشید و دیگر سمت تپه‌های جام‌جم نرفت. این مجموعه طنز در ماه رمضان سال ۸۷ از شبکه سه پخش شد و در انبوه بازپخش‌ها هنوز و همچنان هوادار و بیننده دارد.

ماراتن سریال‌سازی عطاران در اوایل دهه ۸۰ با «خانه به دوش» شروع شد و با «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «بزنگاه» ادامه یافت. در حالی که گمان می‌رفت این کارگردان و بازیگر طناز مشهدی به اوج دوران حرفه‌ای خود رسیده است، حاشیه‌های «بزنگاه» چنان پررنگ‌تر از متن شد که عطاران را برای همیشه از تلویزیون راند. رد شدن از خطوط قرمز، شوخی کردن با برخی موارد مساله‌دار و ممیزی‌های فراوان از جمله مسائل مربوط به پخش آخرین سریال او بود.

«بزنگاه» داستان مردی معتاد با بازی خود عطاران است که پس از مرگ پدرش، به خانه پدری می‌آید اما با برادر بزرگ‌تر و خواهرش بر سر تقسیم ارث به مشکل می‌خورد. از سوی دیگر، اعضای خانواده درمی‌یابند پدرشان خانه را پیش از مرگ فروخته و از سرنوشت پول هم خبری نیست. در این میان فقط یک نانوایی مانده و خانه‌ای که باید تخلیه شود...حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلامرضا نیکخواه، احمد پورمخبر، علی صادقی، سوسن پرور، محمود بهرامی، هنگامه حمیدزاده، احمد پورمخبر، شهین تسلیمی، بهشاد شریفیان و عطیه معصومی و نیکی نصیریان بازیگران اصلی «بزنگاه» هستند.

Bezangah

آخرین قسمت سریال «متهم گریخت» ساعت ۲۰ امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود و از فردا نوبت به پخش «بزنگاه» می‌رسد که ۲۶ قسمت ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها