{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حاتمی‌کیا در جستجوی بازیگران بدون تتو و جراحی زیبایی

حاتمی‌کیا در جستجوی بازیگران بدون تتو و جراحی زیبایی
کدخبر : 4873

ابراهیم حاتمی‌کیا برای سریال حضرت موسی به دنبال بازیگر است اما این بازیگران باید حائز شرایط خاصی باشند، از جمله آنکه چهره آنها کاملا طبیعی و نچرال باشد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، آبان ماه سال 99 بود که سریال "موسی" پس از چند سال تأخیر و دست به دست شدن به ابراهیم حاتمی‌کیا رسید؛ سریالی که فیلمنامه آن را مرحوم فرج‌الله سلحشور، کارگردان سریال "یوسف پیامبر"، نوشت، بعد از درگذشت او، جمال شورجه، مسئولیت ادامه کار را بر عهده گرفت و با بیماری این فیلمساز قرار شد ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی را بر عهده بگیرد.

حاتمی‌کیا در اولین واکنش پذیرفتن کارگردانی این سریال را نوعی ادای دین به مرحوم سلحشور عنوان کرد و گفت: "در میان آثار متعددی که ساخته‌ام، جای یک کار قرآنی را خالی می‌بینم و به‌همین علت باانگیزه و علاقه این مسئولیت سنگین را می‌پذیرم"

به گزارش ایران، در چند ماه گذشته حاتمی‌کیا مشغول بازنویسی فیلمنامه بود و به طور رسمی خبری از سریال "موسی" منتشر نشد تا این که در روزهای پایانی هفته گذشته با انتشار فراخوان بازیگری از چند استان، انتخاب بازیگران سریال "موسی" ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز شد.

در فراخوان‌های منتشر شده سازندگان این سریال از افراد مستعد و باتجربه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، گیلان و اردبیل برای حضور در تست‌های انتخاب بازیگر این سریال دعوت کرده‌اند. در این فراخوان اعلام شده متقاضیان به هیچ عنوان نباید عمل زیبایی صورت، بینی، لب، گونه، تتو و.. داشته باشند.

هنوز زمان شروع فیلمبرداری سریال "موسی" اعلام نشده اما طبق پیش‌بینی‌ها پیش‌تولید این سریال تا نیمه دوم امسال ادامه خواهد داشت. گفته شده این سریال الف ویژه تلویزیون که زیر نظر مرکز سیما فیلم تولید می‌شود، در ۵۰ قسمت در لوکیشن‌های مختلف، با حضور بازیگران داخلی و خارجی جلوی دوربین خواهد رفت. "موسی" نخستین سریال تاریخی ابراهیم حاتمی‌کیا در میان کارهای تلویزیونی و سینمایی‌اش محسوب می‌شود. او تاکنون کارگردانی دو سریال تلویزیونی "خاک سرخ" و "حلقه سبز" را در کارنامه کاری خود دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها