{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

روایت نیکول کیدمن از ۵ ماه دیوانه‌وار که گذراند

روایت نیکول کیدمن از ۵ ماه دیوانه‌وار که گذراند
کدخبر : 4894

نیکول کیدمن می‌گوید برای سریال "نه غریبه کامل" (Nine Perfect Strangers) شبکه هولو پنج ماه در نقش "ماشا" مانده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، نیکول کیدمن در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی "اتحادیه منتقدین تلویزیون" یکی از عبارات همیشگی شخصیتش در سریال را به شوخی تکرار می‌کند و می‌گوید: "فقط در قالب شخصیت "ماشا" واکنش نشان می‌دادم. می‌خواستم یک انرژی شفابخش و آرام داشته باشم تا همیشه آن را به دیگران بخشم برای همین به یاد می‌آورم که کنار دیگران می‌رفتم و به نحوی دستم را روی قلبشان می‌گذاشتم، دستشان را می‌گرفتم، با من حرف می‌زدند و من را نیکل می‌خواندند اما من به آن‌ها کاملاً بی‌توجه بودم."

کیدمن اضافه می‌کند: "تنها به این شکل می‌توانستم با دیگران ارتباط برقرار کنم وگرنه رفتارم مثل بازیگری می‌شد و من هیچ دوست نداشتم این‌گونه باشد." این بازیگر ‍۵۴ ساله سریال "نه غریبه کامل" را "دیوانه‌وار" و "چالش‌برانگیز" می‌خواند و می‌گوید: "وقتی می‌گویند سریال را توصیف کنید، هنوز نمی‌توانیم، یعنی اگر از هر یک از ما بپرسید ژانر سریال چیست، نمی‌دانیم."

به گزارش 30نما، کیدمن می‌گوید در ایالات متحده همواره با یک کارگردان برای یک پروژه همکاری کرده و در این مورد هم "جاناتان لوین" تمامی اپیزودهای سریال را ساخته است: "آن را به عنوان یک فیلم طولانی می‌بینم، فقط یک نسخه طولانی‌تر است. در سریالی بازی نکرده‌ام که کارگردانان مختلفی داشته باشد بنابراین برای من بیشتر شبیه به داستان‌سرایی سینمایی طولانی‌تری است. در عین حال، بازیگری را در استرالیا آغاز کردم و در مینی‌سریال‌هایی بازی کردم… بنابراین همیشه از آن استقبال می‌کنم. فکر می‌کنم فرصتی عالی است چون نویسندگان و کارگردانانی را دارید که مشتاق فعالیت در این زمینه‌اند."

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: "داستان "نه غریبه کامل" در یک بوتیک سلامت و تندرستی با مدیریت زنی روسی به نام ماشا با بازی کیدمن روی می‌دهد جایی که نه فرد مضطرب سعی می‌کنند کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و در یک دوره درمانی نه روزه حاضر شوند. مأموریت ماشا این است که جسم و جان خسته آنان را احیا کند. اما این نه غریبه کامل نمی‌دانند که چه چیزی در انتظارشان است."

این سریال توسط "دیوید ای. کلی" از رمان دیگر "لیان موریاتی" نویسنده "دروغ‌های کوچک بزرگ" (Big Little Lies) اقتباس شده است. کیدمن همچون سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی جدید خواهد بود. کلی فیلمنامه این پروژه را با همکاری "جان هنری باتروورث" به نگارش درآورده است. کلی و کیدمن اخیراً در سریال "درماندگی" (The Undoing) شبکه اچ‌بی‌او نیز مشارکت کرده بودند.

قسمت اول سریال "نه غریبه کامل" ۱۸ آگست پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها