{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سلنا گومز با یک سریال کمدی به تلویزیون می‌آید

سلنا گومز با یک سریال کمدی به تلویزیون می‌آید
کدخبر : 4927

اولین قسمت از سریال "تنها قتل‌های ساختمان" ۳۱ آگست ۲۰۲۱ (۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) از هولو پخش خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، سلنا گومز پس از گذشت نزدیک به یک دهه از سریال "جادوگران محله ویورلی" دیزنی با کمدی "تنها قاتلان ساختمان" هولو به تلویزیون بازمی‌گردد.

گومز جمعه شب در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی "اتحادیه منتقدین تلویزیونی" گفت: "در سنین بسیار کم زندگی‌ام را به دیزنی بخشیدم و نمی‌دانستم که چه می‌کنم. سطح پیچیدگی داستان علت بازی من بود اما نمی‌دانم. کودکی بیش نبودم و نمی‌دانستم که چه می‌کنم. این سو و آن سوی صحنه می‌دویدم. اما حالا مثل یک اسفنج هرچه بتوانم می‌آموزم. و بازگشت به تلویزیون واقعاً خوشایند است و اینکه نقش شخصیتی را بازی می‌کنم که هم‌سن‌وسال خودم است اتفاقی که هیچ‌گاه روی نمی‌دهد. از اینکه در سریال بازی کرده‌ام بسیار خوشحالم."

یکی از دلایل هیجان‌زدگی گومز همکاری با "استیو مارتین" و "مارتین شورت" است که آنان را "دو عموی دیوانه" می‌خواند. این سه نقش غریبه‌هایی را بازی می‌کنند که همگی به جنایات واقعی علاقه‌مندند و ناگهان خودشان را در پرونده ای مرموزو واقعی در آپارتمانشان گرفتار می‌بینند.

222247

به گزارش 30نما، گومز در مورد ستارگان "سه آمیگو" (Three Amigos) می‌گوید: "نحوه رهبری آن‌ها سر صحنه واقعاً ستودنی است. بسیار فروتن و مهربانند و تا پایان می‌مانند. برای من یک الگوی واقعی بودند. به اندازه سن من بازیگری کرده‌اند. خوش‌شانس خواهم بود اگر دوران بازیگری‌ام به اندازه آن‌ها ادامه پیدا کند. و از نحوه حرف زدنشان با افراد هم لذت بردم. آن‌ها سر صحنه حاضر می‌شدند و حال همه را خوب می‌کردند و باعث می‌شدند بخواهم بیشتر مثل آن‌ها باشم و بیشتر بازی کنم. از این گذشته، بخت با من یار بود. فقط می‌نشستم و تمام روز می‌خندیدم."

شخصیت گومز در سریال "مارگارت" نام دارد و دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد. "تنها قتل‌های ساختمان" به نویسندگی مارتین و جان هافمن ساخته شده که سابقه‌ نویسندگی برای "گریس و فرانکی" (Grace and Frankie) نت‌فلیکس را دارند. مارتین، شورت و گومز از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه‌اند.

اولین قسمت از سریال "تنها قتل‌های ساختمان" ۳۱ آگست ۲۰۲۱ (۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) از هولو پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها