{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رونمایی از تیزر و عکس «قرارمون پارک شهر» جدید ترین اثر در راه شبکه خانگی

رونمایی از تیزر و عکس «قرارمون پارک شهر» جدید ترین اثر در راه شبکه خانگی
کدخبر : 4954

همزمان با اولین سالروز درگذشت ماهچهره خلیلی، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام به نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، همزمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه سال گذشته در ناباوری کامل چشم از جهان فروبست، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین نقش آفرینی این بازیگر در سینماست و اسفند سال ۱۳۹۷ روی پرده سینما رفته بود، در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. 

همچنین به این مناسبت، نماهنگ ویژه‌ای از هنرنمایی این بازیگر جوان، با صدای حجت اشرف زاده منتشر شد که ساخت آن را میلاد خدابخشی برعهده دارد. 

WhatsApp+Image+2021-08-08+at+12.03.16+(1)

ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون سال گذشته در تاریخ ۱۷ مرداد در ۴۳ سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت. 

شخصیت های سیاه و سفید به واقعیت های جامعه نزدیک نیستند/ طرفداران نقش های مثبت زیاد نیست/نقش ها باید جذاب و تاثیر گذار باشد!

این فیلم‌سینمایی، داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگیش برداشته می‌شود. حقایقی که وی هیچ‌گاه تصورش را نیز نمی‌توانست بکند…

WhatsApp+Image+2021-08-08+at+12.03.17

شقایق فراهانی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا از دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

موسسه هنرهای تصویری سوره پخش خانگی این اثر را برعهده دارد و بزودی عرضه آن در پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم آغاز خواهد شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها